Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان : آخرین تصویر دریافتی از مراسم داخلی بازگشایی سفارت انگلستان سلطنتی در تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران گفت: سودجویان در ۸۷ هزار و ۲۵۰ مترمربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۸۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اقدام به دیوارکشی و احداث بنا کرده بودند که پس از شناسایی نسبت به رفع تصرف فوری آن اقدام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، سرهنگ علیرضا مزرعی با اشاره به رفع تصرف فوری اراضی ملی، اظهار داشت: در دو روز متوالی به همت همکاران یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی شرق استان تهران، عوامل شهرداری، گشت امور اراضی و انتظامی، 76 مورد رفع تصرف فوری در اراضی ملی انجام شد.

وی ادامه داد: ارزش برآورد اراضی رفع تصرف شده، حدود 872 میلیارد و 500 میلیون تومان تومان بوده است.

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران ادامه داد: این میزان رفع تصرف در پلاک‌های گندک دماوند، خورین رودهن و شهرک طلاییه بومهن به مساحت 87 هزار و 250 مترمربع انجام شد که سودجویان در این اراضی ملی اقدام به دیوارکشی و احداث بنا کرده بودند.

مزرعی با اشاره به اهمیت و رسالت مهم یگان حفاظت شرق استان تهران در حوزه حفاظت از سرمایه‌های ملی گفت: در راستای منافع عامه و با هدف صیانت از اراضی ملی و دولتی، یگان حفاظت از اراضی شرق استان تهران با بهره‌گیری از اصل اساسی پیشگیری، حتی بعد از ساعات اداری و در ایام تعطیل نیز از اراضی ملی و دولتی بازدید، حفاظت و در صورت بروز هرگونه مورد تصرف با فوریت اقدام می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از عموم مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی ملی مراتب را فوراً از طریق سامانه پیامکی 300041735 و یا تلفن گویای 1656 به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • (تصاویر) آتش زدن پرچم اسرائیل و آمریکا مقابل سفارت اردن در تهران
  • تصویری جالب از تجمع بسیجی‌ها مقابل سفارت اردن در تهران
  • ۳.۵ میلیون نفر در تعطیلات نوروز به کردستان سفر کردند
  • (تصاویر) تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • سفارت ایتالیا در تهران تعطیل شد
  • دفتر کنسولی سفارت ایتالیا در تهران تعطیل شد
  • تعطیلی سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی + عکس