Web Analytics Made Easy - Statcounter

مديرعامل صندوق توسعه ملي : بانک مرکزي محرم خوبي براي منابع صندوق نبود - دبلیو خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۴۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم

مدیرعامل میلان به سرمربی این تیم اطمینان داد که جایگاهش در خطر نیست. 

طرفداری | در هفته ای که می تواند سرنوشت کل فصل را مشخص کند و جدال حساس با رم و دربی دلامادونینا را در خودش جا داده، جورجیو فورلانی، مدیرعامل باشگاه میلان، استراتژی های باشگاه برای آینده را تشریح کرد. فورلانی در مصاحبه جدیدش با DAZN گفت: 

نبردن مساوی با انتقاد برای پیولی

حضور در کانون توجهات چنین عواقبی در پی دارد. از اول فصل پس از هر مسابقه ای که تیم پیروز نمی شد، انتقادات زیادی مطرح می شدند. پیولی امسال عملکرد خوبی داشته و ما روی پایان فصل تمرکز کرده‌ایم. او انسانی فوق‌العاده است که ما با او همکاری بسیار خوبی داریم و می‌توانم بگویم که خوش‌شانس هستیم که با او کار می‌کنیم.

برای ارزیابی باید صبر کنیم 

شما نمی‌توانید مربی را بر اساس یک بازی قضاوت کنید، برای ارزیابی باید کل فصل صبر کنید. فعلا زود است. بیایید ببینیم این ماه آخر را چگونه پشت سر می گذاریم. ما 12 امتیاز نسبت به سال قبل بیشتر داریم. 

مجبور به فروش بازیکن نیستیم 

برای جبران ضرر مالی نیازی به فروش نداریم. ما به عنوان یک شرکت سودآور، از همان ابتدا امکان سرمایه گذاری داریم. لیائو، منیان و تئو هرناندز از ماندن در حضور خوشحال هستند و قراردادهای طولانی دارند. ژیرو در میلان تاریخ سازی کرده و همچنان در سطح بالایی بازی می کند.

برای خرید، ثبات میلان را به خطر نمی اندازیم 

ما سال گذشته در بازار گوشه گیر نبودیم و در بازاری که نیاز است هم قرار نیست کم کار بنشینیم. بازیکنانی که در تابستان آمدند، عملکرد خوبی داشتند و از حضور در اینجا خوشحال هستند. مجبور نیستیم برای خرید کردن اقدامات عجولانه انجام دهیم و ثبات باشگاه را با مشکل مواجه کنیم. برای ادامه روند پیروزی باید به تقویت تیم ادامه دهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان
  • مدیرعامل میلان: مجبور نیستیم ستارگان تیم را بفروشیم
  • مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • سود سپرده های بانکی در سال ۱۴۰۳
  • پرسودترین بازار‌های ۱۴۰۳
  • مرمت و بهره‌برداری از ۱۰۰ بنای تاریخی در سال جاری
  • تلاش صندوق توسعه و احیاء برای مرمت و واگذاری بهره‌برداری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال جاری
  • استان مرکزی از توانمندی‌های سرمایه‌گذاری خوبی برخوردار است
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی