Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن ازدواج 500 نوعروس مازندرانی تحت پوشش سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها - ایرنا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۷۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را از طریق سازمان‌های مردم نهاد داخلی و خارجی پیگیری می‌کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مطالبه جهانی تحریم رژیم صهیونیستی در المپیک گفت: ما یک فهرستی از اقدامات  رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه کرده ایم  که جلسات ما با این سازمان‌ها همچنان ادامه دارد.

وی‌افزود: در همین زمینه  روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و مستند سازی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا  از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد داخلی استفاده کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار کرد: با ارتباطاتی که با سازمان‌های مردم نهاد خارجی و اروپایی وجود دارد از ظرفیت‌های آنها نیز در این زمینه استفاده خواهد شد تا ما بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای اینکه جنایات رژیم صهیونیستی را که در غزه مرتکب شده است و همچنان نیز ادامه دارد در حد ممکن در کشور‌های مختلف جهان پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: البته، چون ما رژیم صهیونیستی را به عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسیم طبیعت اقدامات ما به عنوان دولت خیلی وجهی ندارد و و اقدامات ما از مسیر‌های دیگری  باید صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها استفاده می‌کنیم
  • معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد؛ استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • دهقان: دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه نشده است
  • دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کند
  • دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق بلوکه شده است؟
  • دهقان: پیگیر جنایات رژیم صهیونیستی از مجامع بین‌المللی هستیم
  • دهقان: ایران جنایات رژیم صهیونیستی را از طریق سازمان‌های مردم نهاد داخلی و خارجی پیگیری می‌کند
  • استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • درخواست بیش از ۳۰ سازمان مردم نهاد انگلیسی برای توقف توحش در رفح