Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس اعلام کرد: دو نمایشگاه تاریخ سینما با عنوان سینما در شیراز به روایت اسناد و نمایشگاهی به مناسبت روز صنعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۱۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله کابلی خوانساری در آئین گشایش نمایشگاه ملی خوشنویسی محفل انس که عصر جمعه همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته جهانی گرامیداشت سعدی شیرازی با حضور حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، کوروش کمالی سروستانی چهره شاخص ادبی و مدیر مرکز سعدی‌شناسی برگزار شد بیان کرد: شیراز قبله‌گاه مشتاقان شعر و عشق و هنر و شهری پر از رویداد و خاطره است.

این پیشکسوت و چهره ماندگار خوشنویسی با بیان اینکه این بار به بهانه چهارمین نمایشگاه سماع قلم و برای دیدن آثار هنرمندان خوشنویسی به شهر شیراز سفر کردم، گفت: خوشنویسی به عنوان یک هنر معنایی و ریشه‌ای در شیراز قدمت و پیشینه زیادی دارد و باید نگذاریم این هنر به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: اگر مظهر خوشنویسی در جهان را ایران بدانیم مظهر خوشنویسی ایران نیز شهرهایی مانند شیراز، تبریز، مشهد و اصفهان به عنوان قطب بزرگ خوشنویسی کشور هستند.

این چهره ماندگار خوشنویسی در پایان با اشاره به تلاش‌های بانوان در این عرصه خواستار احیای جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب شد.

کد خبر 6082739

دیگر خبرها

  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • حس خوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنان جاری است
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران