Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری‌آنلاین:نتیجه اولین نظر سنجی مردمی درباره فیلم محمد رسول الله (ص) در برنامه حوض نقره جمعه ۱۳ شهریور اعلام می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۲۸۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در فتح آباد خضری با ۳۴ میلیمتر باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  کارشناس هواشناسی استان گفت: همچنین براساس گزارش ثبت شده از ایستگاه‌های باران سنجی استان در ایستگاه‌های کریمو ۱۹ میلیمتر، خرو ۱۴ میلیمتر، سرند طبس ۱۴ میلیمتر، کُرُه ۱۳ میلیمتر، معصوم آباد ۱۲ میلیمتر، آیسک ۱۱ میلیمتر، ده محمد، پیرحاجات، مهوید و باغستان ۱۰ میلیمتر، اسفزار و کنگان ۹ میلیمتر، تپه طاق، اسلامیه، چیروک و درمیان ۸ میلیمتر، محمدآباد پسکوه، معدن قلعه و سرند فردوس ۷ میلیمتر، کلشانه، انارستانک و جنوب بیرجند ۶ میلیمتر، بارندگی ثبت شد.

لطفی افزود: همچنین در شبانه روز گذشته ایستگاه های باران سنجی آرین شهر، رقه، آلنگ، ماهمیران، بیهود، ده شور، پی کوه، خلف و علی آباد زارعین ۵ میلیمتر، گزیک و چاه طالب ۴ میلیمتر، حصاردار، خنگ، سه قلعه، مختاران، مود، چاهنو و دوست آباد ۳ میلیمتر، بغداده، جفت رود، حجت آباد، زنوغان، کلاته گاویج، آبیز و معدن پروده ۲ میلیمتر، عباس آباد میم، میغان، کفاز و ابراهیمی یک میلیمتر و ایستگاه باران سنجی ماژان هم کمتر از یک میلیمتر باران را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • آیا اسلام واقعاً دین آسانی است؟
  • تحقق شعار سال نیازمند ارائه راهکارهایی برای مردمی‌سازی تولید
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • تصاویر متفاوت از اولین لحظات موشک باران شهرک اشغالی کریات شمونا توسط حزب الله (فیلم)
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • جزئیات فراخوان طراحی کیت ارزیابی کیفیت مواد غذایی اعلام شد
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • سید محمد خاتمی: چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از «زهرا شجاعی» ندیدم و نشنیدم
  • بارش ۳۴ میلیمتر باران در فتح آباد خضری
  • ثبت بیشترین بارندگی در فتح آباد خضری با ۳۴ میلیمتر باران