Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-خط تولید موشک کروز نصر هواپایه در دومین روز از هفته دولت و با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افتتاح و به بهره‌برداری رسید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد

در آیینی با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، استاندار بوشهر، معاون اقتصادی استاندار بوشهر، مدیران کل اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری بوشهر، رایزن بازرگانی هند در ایران، معاون سازمان توسعه تجارت، رئیس میز هند در وزارت خارجه و تجار بوشهری و هندی و مدیران حوزه صنعتی و اقتصادی استان بوشهر، مرکز تجاری هند و ایران در محل نمایشگاه ایران اکسپو راه اندازی شد.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این آیین با تقدیر از سازمان توسعه تجارت و سفرای دو کشور ایران و هند اظهار داشت: راه اندازی این مرکز فرصت مناسبی برای گسترش مناسبات دو کشور است.

وی با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بوشهر و هند خاطر نشان کرد: بنادر استان بوشهر و هندوستان، سابقه طولانی در تجارت و بازرگانی دارند و اشتراکات فرهنگی زیادی وجود دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بسیاری از اصطلاحات هندی در ادبیات استان بوشهر وجود دارد و جمعیت هندی تبار‌ها هم‌اکنون نیز در استان بوشهر زیاد است.

محمدی زاده با بیان اینکه اکنون لنج‌ها و شناور‌های بوشهری به هندوستان تردد دارند گفت: خلیج فارس و دریای عمان، ارتباط مستقیمی بین بنادر بوشهر و هندوستان ایجاد کرده است.

وی به ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر پرداخت و ابراز داشت: تولید ۷۴ درصد گاز کشور، تولید ۴۹ درصد محصولات پتروشیمی، تولید صد در صد میعانات گازی و صادرات ۹۳ درصد نفت ایران از ظرفیت‌های مهم این استان است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بوشهر از قطب‌های تولید خرمای کشور است که در هند نیز مصرف بالایی دارد.

محمدی زاده با بیان اینکه ۵۰ درصد میگوی ایران در استان بوشهر تولید می‌شود افزود: مبادلات تولیدات استان بوشهر با هندوستان از اهداف راه اندازی این مرکز تجاری است.

وی گفت: روابط سنتی و قدیمی تجاری بوشهر و هند باید به روابط نوین و جدید تبدیل شود و کیفیت فعالیت‌های تجاری و بازرگانی دو طرف ارتقا یابد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: انتخاب یکی از تاجران باسابقه بوشهری به عنوان مدیر مرکز تجاری ایران و هند امری ارزشمند است و بزودی نخستین نمایندگی این مرکز در بوشهر راه اندازی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد