Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نامه نیوز»
2024-04-23@19:54:55 GMT

چرا وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال نشد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر: ۳۸۷۰۱۲۶

موضوع روز فوتسال اینجاست که چرا شمسایی برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال انتخاب نشد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۷۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تمجید از رقیب فردا (چهارشنبه) شاگردانش گفت تیمی که باعث حذف مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا شده، قابل احترام است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: به‌عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به‌خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، قرقیزستان تغییرات اساسی داشته و بازی سخت و پُرهیجانی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه قرقیزستان تیمی باکیفیت و فیزیکی است، خاطرنشان کرد: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است. از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم.

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

سرمربی تیم ملی ایران در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: از حذف تیم ژاپن ناراحت هستم. آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها نشان داد که هیچ بازی آسانی در این مسابقات وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید. صعود به جام جهانی مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال است. همین موضوع باعث می‌شود همه تیم‌ها بدون توجه به نام رقبا بجنگند و نتایج غیرمنتظره‌ای رخ بدهد. 

شمسایی درباره تأثیر غیبت حسین طیبی در تیم ملی ایران اظهار داشت: حسین بازیکنی بزرگ است و دوست داشتیم او کنارمان باشد، اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها به تیم اضافه شدند. خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است، در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به‌خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوان‌ترها کنار آنها می‌آموزند.

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

ایران از ساعت 12:30 روز چهارشنبه در سالن بانکوک آره‌نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • شمسایی: تیمی که ژاپن را حذف کرده، حتماً قابل احترام است
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد