Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین جشنواره هنر برای صلح با حمایت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران و با ارایه بیش از ۱۴۰ اثر در رشته های عکاسی، نقاشی، مجسمه و گرافیک در.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۷۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد

به گزارش قدس آنلاین، اولین اهدای عضو سال جاری یزد در تعطیلات نوروزی با ایثارگری خانواده مرحوم «رمضانعلی غلامی» ۵۴ ساله که به علت ایست قلبی دچار مرگ مغزی شده بود، اتفاق افتاد و در ادامه مرحوم «سید احمد آتشی» ۳۳ ساله با اهدای کبد و کلیه‌هایش دومین اهدای عضو یزد در سال جدید را به نام خود ثبت کرد.

امروز ۲۹ فروردین ماه هم سومین اهدای عضو سال جاری با ایثار یک هموطن دیگر در استان به ثبت رسید و مرحوم «سید جواد سجادی» ۴۴ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود،  اعضای خود را به بیماران نیازمند اهدا کرد.

به گفته دکتر «محمد پورشمسی» رییس اداره فرآهم آوری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، کبد این ایثارگر در بیمارستان شهید صدوقی و کلیه‌ها در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز می‌گوید: استان یزد برای سومین سال متوالی رتبه نخست اهدای عضو را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به ۴۶ مورد اهدای عضو در سال گذشته، اظهار می‌کند: یزد تنها استان در کشور است که در زمینه اهدای عضو با شاخص‌ها و استانداردهای بین المللی برابری می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • سومین جشنواره گل و گلاب روستای شهابیه خمین برگزار می شود