Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@05:21:55 GMT

رضاصادقی به آخرخط رسبد! - پارسینه

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر: ۳۸۸۷۳۸

تیتراژ فیلم سینمایی ˝آخر خط˝ به نویسندگی و کارگردانی رحیم بهبودی‌فر به زودی آماده پخش خواهد شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۸۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در آیین امضای این تفاهم نامه که عصر دوشنبه در فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: با راه‌اندازی این سامانه و ایجاد زیرساخت‌های آن توسط یک شرکت بومی حوزه فناوری استان طی ۶ ماه آینده، افزون بر ۱۱ هزار نفر از جامعه کم شنوا، ناشنوا و سخت گفتار این استان شمالی از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

سیدعلی مهاجر افزود: راه‌اندازی این سامانه با کمک ۱۴ میلیارد ریالی محمد شهرکی و در راستای مطالبه مطرح شده از سوی نمایندگان ناشنوایان گلستان در نشست‌های اندیشه ورز و بررسی نظام مسائل این استان، با دستور استاندار و نیز بهره‌گیری از نیکوکاران بالاخص محمد شهرکی و همچنین دستگاه‌های خدمات رسان انجام خواهد شد.

وی بابیان اینکه کم شنوایان و ناشنوایان به‌عنوان عضوی از جامعه حق دستیابی و بهره‌مندی از خدمات دستگاه‌های خدمات رسان مختلف را دارند، اضافه کرد: دولت مردمی سیزدهم، گوش شنوای این عزیزان است و برای تحقق مطالبات آنها تلاش خواهد کرد 

مهاجر همچنین با قدردانی از رهبر معظم انقلاب و پاسداران انقلاب اسلامی در دادن پاسخ تنبیهی به رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: پیام روشن این پاسخ این است که اگر متجاوزی به منافع و دارایی های جمهوری اسلامی و نوامیس آن نگاه چپ کنند بشدت با آن برخورد خواهد شد.

مدیرعامل انجمن ناشنوایان گلستان هم در این جلسه برضرورت تسریع در راه اندازی سامانه الکترونیکی ویژه کم شنوایان و ناشنوایان در این استان تاکید کرد و گفت: حداقل کاربرد این سامانه برای این قشر از جامعه، نجات جان آنهاست زیرا می‌توانند نیازهای خود را بویژه در زمان حوادث از طریق تلفن همراه به اطلاع دستگاه خدمات رسان برسانند.

حسین گلعزار افزود: درصورت موفقیت این سامانه در گلستان، این طرح در سطح ملی برای استفاده جامعه یک میلیون نفری ناشنوا و کم شنوای کشور مورد استفاده خواهد بود.

رییس مجمع خیرین گلستان هم در این مراسم گفت: کمک به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ویژه ارائه خدمات به کم شنوایان و ناشنوایان این استان در راستای کمک به همنوع، دستگیری و نجات این قشر که همانند عضوی از خانواده ما هستند، صورت می‌گیرد.

محمد شهرکی همچنین برلزوم تعامل و همراهی بیشتر مسوولان گلستان با جامعه خیرین استان تاکید کرد و افزود: در همه کشورها، نیکوکاران در راستای رفع نیازهای جامعه و بدون چشم داشت به دولت‌ها کمک می‌کنند زیرا دولت‌ها به تنهایی قادر به رفع همه مشکلات نیستند.

وی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی هم نیکوکاران کنار دولت هستند و انتظار دارند مسوولان هم بدون اتهام زنی بی‌مورد به این قشر، از ظرفیت آنها برای تسریع در رفع مسائل و مشکلات جامعه بیشتر استفاده کنند.

 

دیگر خبرها