Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «برترین ها»
2024-03-28@23:07:13 GMT

ده تکنولوژی برتر نظامی در خودروها (1)

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر: ۳۹۰۸۰۲۴

به عقیده عده‌ای شیطان برترین ایده‌های بشریت را می‌قاپد و آن‌ها را در جهت تحقق اهداف پلیدش به‌کار می‌گیرد. همین افراد عاشق منفجر کردن این و آن‌اند و تجهیزات نظامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bartarinha.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «برترین ها» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۰۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروها امسال باید معاینه فنی بگیرند

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درباره خودروهای شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمد مهدی میرزایی قمی در توضیح خودروهای شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی امسال اظهار کرد: بر اساس قانون خودروهای شخصی از زمان تولید به مدت چهار سال از انجام معاینه فنی معاف هستند، بنابراین از شهروندان تقاضا می‌شود برای انجام معاینه فنی دوره‌ای جهت توزیع مراجعات در طول سال به ماه تولید خودرو نیز توجه کنند.

وی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال خودروهای تولید داخل فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودروهای وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند، معاینه فنی وسایل نقلیه به صورت مکانیزه با دوربین‌های سطح شهر کنترل می‌شود و وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی در صورت تردد روزانه مبلغ ۵۲ هزار تومان جریمه می‌شوند.

میرزایی قمی در خصوص وضعیت مراجعات از ابتدای سال افزود: با توجه به ادامه خدمت‌رسانی مراکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز از ابتدای امسال در حدود ۲۲ هزار دستگاه خودرو به مراکز شهر تهران مراجعه کرده که یک در صد از این مراجعات مربوط به خودروهایی است که امسال مشمول معاینه فنی شده‌اند.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: بخشی از این مراجعات مربوط به خودروهای میهمانان نوروزی شهر تهران بوده که جهت رفاه حال آنها در نیمه نخست فروردین ماه پذیرش در تمام مراکز معاینه فنی شهر تهران به صورت حضوری انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 739289

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چگونه صنعت پست را متحول می‌کند؟
  • قرار گرفتن ایران در فهرست معدود کشور‌های دارای تکنولوژی کامل جداسازی ایزوتوپ‌ها
  • لحظات نفسگیر ریزش سنگ در جاده چالوس و توقف خودروها + فیلم
  • استقبال گسترده مردم از اماکن تاریخی در یک تصویر هوایی | حجم خودروها را ببینید
  • اول مدرن شویم، بعد از الاغ سواری به ماشین سواری روی بیاوریم یا برعکس ؟
  • از بازدید پشت صحنه سریال «موسی کلیم‌الله (ع)» تا افتتاح ۲۰۰ کانال انتخاباتی
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • مادربزرگ ۷۵ ساله اسکاتلندی روزانه ۶ ساعت فورتنایت بازی می‌کند
  • این خودروها امسال باید معاینه فنی بگیرند