Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@17:35:04 GMT

کناره گیری خسوس کاندلاس از تیم ملی فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر: ۳۹۱۸۸۶۳

تهران - ایرنا - خسوس کاندلاس با ارسال نامه ای به کمیته فوتسال از ادامه همکاری با تیم ملی فوتسال ایران انصراف داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۱۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف افغانستان خواهد رفت.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران در خصوص این بازی گفت: از ۳۵ روز قبل از آغاز این مسابقات اردوی آماده سازی خود را شروع کردیم که شامل ۳ بازی دوستانه با تیم‌های ملی ویتنام، مراکش و نیوزلند در شهر «هوشی مین» بود. حسین طیبی نتوانست به دلیل مصدومیت به موقع به این بازی‌ها برسد با این حال، با وجود از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان مهممان، تیم ایران آمادگی خوبی برای رسیدن به اهداف خود برخوردار است.

شمسایی در خصوص تیم ملی افغانستان هم گفت: افغانستان یک تیم با استعداد است و مطمئناً می‌تواند در این مسابقات شگفتی ساز شود. آنها بسیار تکنیکی هستند و ما تا جایی که می‌توانستیم آنها را آنالیز کردیم و معتقدیم که مسابقه چالش برانگیزی خواهد بود.

محمد حیدری مربی تیم ملی افغانستان و دستیار مجید مرتضایی هم تصریح کرد: افغانستان در اردوهای طاقت‌فرسا بوده است و در ایران و تایلند اردو زدیم. تیم ما میانگین سنی ۲۱ سال دارد و حالا روی پیشرفت استعدادهای جوانی که می‌خواهند توانایی خود را نشان بدهند، متمرکز شده‌ایم.

وی در مورد دیدار با قهرمان ۱۲ دوره جام ملت‌های آسیا گفت: دیدار مقابل تیم‌های قوی مانند ایران برای ما چالشی قابل توجه است؛ به‌ویژه در مرحله گروهی. بسیاری از بازیکنان ایرانی در لیگ‌های بزرگ جهان به میدان می‌روند و همین موضوع، کارمان را دشوارتر می‌کند. افغانستان پیشرفت قابل توجهی داشته است و ما دنبال این هستیم که خودمان را به‌عنوان یک قدرت در فوتسال آسیا نشان بدهیم.

کد خبر 6081162

دیگر خبرها

  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • ترکیب تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد
  • آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • تصویر استوری معنادار بازیکنان تیم ملی فوتسال | عکس
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم