Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته دولت - پول نیوز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: قرار بود مجلس شورای اسلامی مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را بررسی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه الان وضعیت بازار ارز کاملاً آشفته است. همچنین بانک مرکزی برای واردات مواد اولیه به تولیدکنندگان می‌گوید که ارز ندارد. معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند. کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی را برای برون رفت از این مشکلات داده، اما بانک مرکزی اصلاً آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: درباره مسائل ارزی روز گذشته جلسه‌ای با حضور دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصادی، صنعت، جهش تولید و بودجه مجلس داشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه هفته جاری موکول شد. حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز هفته بعد در صحن مجلس ارائه خواهد شد.

کد خبر 6085064 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود