Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@15:12:02 GMT

تالاب امیرکلایه لاهیجان+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر: ۳۹۶۶۸۰۳

تالاب بین المللی امیرکلایه در دهستان شیرجوپشت بخش رودبنه شهرستان لاهیجان واقع شده و دسترسی به آن در حال حاضر از طریق جاده کنارگذرچمخاله به کیاشهر امکان پذیر است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۶۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مالکیت ۳۸۶ هزار هکتار تالاب در خوزستان اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه آئین اهدا اسناد مالکیت ۳۸۶ هزار هکتار تالاب‌های استان، ۲۵ هزار و ۵۰۰ هکتار رودخانه کرخه و ۶۵ هزار هکتار موقوفات نظام السلطنه و توکل با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون و مدیرکل حقوقی وزارت نیرو، مدیرکل اسناد و ثبتی اوقاف و امور خیریه کشور، رئیس کل دادگستری خوزستان، و سایر مدیران و رؤسای دستگاه‌های استان در سالن جلسات هتل بوستان اهواز برگزار شد.

در این مراسم سند مالکیت حدنگار تالاب بین المللی «شادگان» به عنوان بزرگترین تالاب کشور مشتمل بر ۶۲ پلاک ثبتی در مجموع ۲۷۲ هکتار و تالاب «هورالعظیم» به عنوان بزرگترین تالاب مرزی کشور در ۱۰۹ هکتار که در راستای حفظ و عدم تغییر کاربری طی فرآیندی پیچیده و با حمایت رئیس کل دادگستری، شورای حفظ حقوق بیت المال و پیگیری جهادی و تلاش اداره کل ثبت خوزستان به صورت یکپارچه صادر شده و همچنین اسناد تالاب‌های «بن دون»، «میانگران» و «شیمبار» که مجموع مساحت ۵ تالاب بالغ بر ۳۸۶ هزار هکتار را شامل شده و از زیستگاه‌های مهم حیات وحش ایران با گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری می‌باشند، تحویل داده شد.

همچنین اسناد مالکیت بستر و حریم رودخانه‌های «کرخه» و «شاوور» ۲ رودخانه بزرگ و مهم کشور که بالغ بر ۱۱ قطعه سند به مساحت ۲۵ هزار هکتار در حوزه ثبتی شهرستان شوش و به نام وزارت نیرو صادر شده است، به دستگاه‌های متولی تحویل داده شد.

۵۴۱ سند مالکیت مربوط به شهرک‌های صنعتی اهواز، سوسنگرد، بهبهان، آبادان، باغملک، شوشتر و آغاجاری با مجموع مساحت ۲۷۹ هکتار در راستای تحقق شعار سال، فراهم کردن بستر و زیرساخت‌های تولید و اشتغال زایی به شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از دیگر اسناد تحویل داده شده توسط رئیس سازمان ثبت اسناد املاک کشور در این مراسم است.

همچنین ۲۹۵ سند مالکیت کوی مدرس اهواز بعد از ۷۰ سال از دیگر اسناد تحویل داده شده به دستگاه‌های متولی است.

در این مراسم ۲۴۱ سند مالکیت به مساحت ۶۶ هزار هکتار مربوط به اراضی وقفی شهرستان‌های رامشیر و ماهشهر به عنوان بزرگترین موقوفه کشور که با حمایت دادگستری کل و تلاش اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان با رفع اختلافات مابین ادارات اوقاف و منابع طبیعی منجر به صدور سند شده است از سوی رئیس سازمان ثبت به سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان تحویل داده شد.

در پایان این مراسم، کارکنان سازمان ثبت اسناد املاک استان و سازمان آب و برق خوزستان تقدیر شدند.

کد خبر 6085957

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت ۵ تالاب استان خوزستان صادر شد
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • صدور اسناد مالکیت پنج تالاب و ۲ رودخانه خوزستان
  • اسناد مالکیت ۳۸۶ هزار هکتار تالاب در خوزستان اهدا شد
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان
  • انتقال روزانه زباله به تموشل لاهیجان به ۱۸۰ تن رسید
  • تالاب‌های بین‌المللی استان گلستان