Web Analytics Made Easy - Statcounter

آيت الله لاريجاني: لزوم بهره گيري از پژوهش ها در بحث پيشگيري از وقوع جرم (3 و پاياني) - دبلیو خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد پیوس دست‌نیافتنی‌تر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس که طی فصول اخیر در دسته‌های پایین‌تر عملکرد جالب توجهی به عنوان سرمربی در صعود تیم‌ها به جا گذاشته، اکنون با تیم شهرداری ماهشهر به دنبال تکرار این اتفاق است.

پیوس که در نیم فصل اول در سپیدرود رشت حضور داشت و با این تیم در کورس قرار داشت، در ادامه تصمیم به قطع همکاری با گیلانی‌ها گرفت و راهی جنوب شد تا روی نیمکت شهرداری ماهشهر حاضر شود. نکته جالب توجه اینکه ماهشهری‌ها تا پیش از حضور پیوس از کمترین شانس برای صعود به لیگ دسته اول برخوردار بودند. اما در ادامه با پیروزی‌های پیاپی خود از دو تیم مدعی دیگر عبور کرده و اکنون با اختلاف دو امتیازی نسبت به صدرنشین در جایگاه دوم حاضر هستند تا با امیدواری زیادی چشم به بازی پایانی داشته باشند.

در حال حاضر نیروی زمینی تهران با 45 امتیاز صدرنشین این گروه است و در هفته پایانی باید در تهران برابر شهرداری بم برود که سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شده است. اتفاقی که صدرنشینی و صعود مستقیم این تیم را با احتمال زیادی مواجه خواهد کرد. در نهایت دو تیم شهرداری ماهشهر که هدایت آن برعهده فرشاد پیوس است با بهمن کرج که محسن ایران نژاد هدایت آن را برعهده دارد، چشم به دیدار پایانی خود خواهند داشت تا با حضور در جایگاه دوم، سهمیه حضور در پلی آف و صعود به لیگ دسته اول را دنبال کنند.

شاگردان فرشاد پیوس در هفته پایانی میزبان چوکا تالش خواهند بود. تیمی که پیوس خاطرات شیرینی برای آن رقم زده و بهمراه این تیم صعود به لیگ دسته اول را تجربه کرده است. محسن ایران نژاد و تیمش نیز در هفته پایانی برابر شهدای بابلسر در خانه حریف مصاف خواهند داد.

در صورت لغزش نیروی زمینی و برتری شهرداری ماهشهر، پیوس حتی این شانس را خواهد داشت که به عنوان تیم اول و مستقیم راهی لیگ آزادگان شود. با این حال در صورت حضور در پلی آف نیز آنها باید با یکی از دو تیم شهدای نوشهر یا کویر مقوا، برای رسیدن به سهمیه سوم حضور در لیگ آزادگان رقابت کنند.

پیوس با تیم‌های داماش گیلان، چوکا تالش، سپیدرود رشت، تربیت یزد، تراکتور، شهید قندی یزد، خونه به خونه بابل و ... سابقه صعود به دسته‌های بالاتر را در کارنامه دارد و باید دید اکنون قادر خواهد بود یک اتفاق دیگر را در با شهرداری ماهشهر تجربه کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • صحنه جنجالی داوری لحظات پایانی بازی؛ سوت بی مورد داور به ضرر بایرن مونیخ؟
  • فرشاد پیوس دست‌نیافتنی‌تر می‌شود
  • لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با حریق جنگل
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • لزوم تشکیل یک نهاد برای تأیید صلاحیت سخنرانان/ چالش ارز؛ ‌ همه منتظر اقدام و عمل دولت
  • لزوم ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اصفهان/ فریدون‌شهر رکورددار بارش‌ها
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • گل‌های ثانیه پایانی بایرلورکوزن؛ ژابی آلونسو نمی‌بازد! / فیلم
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک