Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا- فرماندار بهشهر گفت: پیگیری ایجاد منطقه آزاد تجاری در بندرامیرآباد از مهمترین مطالبات ما در سفر ریاست جمهوری به مازندران است تا با توجه به فراهم بودن زیرساختهای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود

وزیر خارجه چین با تاکید بر اینکه توقف جنگ غزه اکنون در راس اولویت‌ها قرار دارد، خاطرنشان کرد که صلح منطقه با تحقق عدالت برای مردم فلسطین محقق می‌شود.

به گزارش ایسنا، «وانگ یی» وزیر خارجه چین روز پنجشنبه و در اظهاراتی گفت: جنگ غزه از خطوط قرمز تمدن جدید عبور کرد و جامعه بین‌المللی باید تحرکات فوری اتخاذ کند. ظلم تاریخی که ملت فلسطین از آن رنج می‌برد باید درست شود و این راه‌حل ریشه‌ای برای درگیری است.

وی در گفت‌وگو با الجزیره خاطرنشان کرد: اکنون تحقق آتش‌بس و توقف جنگ در سریع‌ترین زمان ممکن در راس اولویت‌ها قرار دارد. به همراه جامعه بین‌المللی برای ایجاد آتش‌بس و رسیدن کمک‌ها به غزه تلاش خواهیم کرد. ما مخالف هرگونه کوچ اجباری و یا مجازات دسته‌جمعی مردم فلسطین در غزه هستیم.

وزیر خارجه چین تاکید کرد: نباید اجازه داد که درگیری‌های غزه گسترش پیدا کند تا اوضاع منطقه از کنترل خارج نشود.ایجاد صلح در منطقه با تحقق عدالت برای مردم فلسطین و حل نگرانی‌های امنیتی تمام طرف‌ها محقق خواهد شد. دلیل اصلی افزایش تنش‌ها در دریای سرخ جنگ غزه است.

وانگ یی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: از برگزاری کنفرانس صلح برای بحران اوکراین و بررسی منصفانه تمام طرح‌های صلح استقبال می‌کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: برخی کشورها دعوت به ایجاد ثبات در تنگه تایوان می کنند اما به‌طور همزمان از جدایی‌طلب‌ها حمایت می‌کنند که این امر اوضاع را بحرانی می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست