Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی دو و میدانی بانوان ناشنوا در شهرستان پارس آباد اردو زدند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ضربه حزب الله در شمال سرزمین‌های اشغالی / هدف قرار دادن پایگاه فرماندهی رژیم صهیونیستی برای نخستین بار + نقشه میدانی

مقاومت حزب الله برای نخستین بار، پایگاه راهبردی «یردن»، مقر فرماندهی و اتاق عملیات جنگ صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی را با موشک های ضدزره هدف قرار دادند.

سرویس جهان مشرق - تبادل آتش در نوار مرزی جنوب لبنان و شمال سرزمین های اشغالی به طول حدود ۸۰ کیلومتر ادامه دارد و یگان توپخانه، پهپادی و جنگنده های رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته مناطق «العدیسه، عیتا الشعب، یارون، مبس الجبل، حولا، طیرحرفا، یارین، المجیدیه، عیترون، الخیام، کفرکلا، طربیخا، مروحین، علما الشعب و الناقوره» هدف قرار دادند.

عصر روز سه‌شنبه هفتم فروردین ماه هم جنگنده های رژیم صهیونیستی بار دیگر منطقه «بوادی» را در حومه شهر بعلبک در شرق لبنان هدف قرار دادند؛ در جریان این حمله هوایی صهیونیست ها، شماری از ساکنان محلی شهید و زخمی شدند.

از سویی دیگر، یگان های توپخانه، موشکی و پهپادی حزب الله لبنان هم مواضع نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق و شهرک های مرزی از جمله «المالکیه، آفیفیم، متولا، نتوعا، شلومی، زرعیت و راموت نفتالی» به صورت دقیق هدف قرار داد.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، رزمندگان حزب الله مناطق مهم دیگری را در شمال سرزمین های اشغالی از جمله پایگاه مهم شتولا (تجهیزات شنود و جاسوسی) را با موشک ضدزره در هم کوبیدند و شهرک المنار هم هدف بعدی جبهه مقاومت بود.

یک منبع میدانی که تحولات را در جنوب لبنان از نزدیک دنبال می کند به جزئیات عملیات حزب الله در شهرک المناره اشاره کرد و گفت: یگان موشکی مقاومت پس از دریافت اطلاعات دقیق، محل تجمع نظامیان صهیونیست را در یکی از ساختمان ها هدف قرار داد.

این منبع میدانی با بیان این که پایگاه های «رویسا العلم و جل العلام» در سرزمین های اشغالی از آتش یگان توپخانه و یگان موشکی حزب الله در امان نماندند، افزود: حملات گسترده جبهه مقاومت از همان ابتدا باعث شده شهرک نشین ها بیشتر مناطق شمالی را تخلیه کنند و به سمت مرکز فلسطین اشغالی و حتی به کشورهای دیگر متواری شوند.

در حال حاضر صهیونیست ها از تخلیه شهرک ها و فرار مهاجران چند ملیتی از شمال سرزمین های اشغالی به شدت نگران هستند و ادامه تبادل آتش و عملیات های حزب الله وضعیت را برای آنان بسیار سخت کرده تا جایی که از خالی شدن دائمی این مناطق به شدت در هراس هستند.

از شهرک آفیفم در شمال فلسطین اشغالی خبر می رسد، یگان موشکی حزب الله پس از دریافت اطلاعات دقیق، محل تجمع نظامیان صهیونیست را در دو ساختمان با موشک ضد زره هدف قرار دادند و پایگاه راهبردی مرون هم یکی دیگر از اهداف نیروهای مقاومت بود.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

این پایگاه حدود ۱۰ کیلومتر با مرز جنوبی لبنان فاصله دارد و مراقبت و کنترل هوایی عملیات های رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و جنوب لبنان در این پایگاه انجام می شود؛ این پایگاه در غرب منطقه راهبردی صفد واقع شده و مسیر مهم شهر ساحلی نهاریا-روش پینا از شمال این پایگاه می گذرد.

همزمان حزب الله برای نخستین بار از شروع درگیری ها، پایگاه راهبردی «یردن» در ۲۰ کیلومتری جنوب مرز لبنان را هدف قرار دادند؛ این پایگاه، فرماندهی و اتاق عملیات جنگ صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی و جنوب لبنان محسوب می شود.

باید توجه داشت، حزب الله در عملیات های موشکی، توپخانه ای و پهپادی، تجمع نظامیان صهیونیست به ویژه نیروهای اطلاعات را هدف قرار می دهد و تاکنون شماری زیادی از آنان به هلاکت رسیده اند و مجروح شده اند و البته رژیم صهیونیستی از انتشار آمار تلفات خودداری می کند.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

یکی نمونه از عملیات های حزب الله که تلفات قابل توجهی را به اشغالگران وارد آورده اما صهیونیست ها حاضر به اعتراف نیستند، هدف قرار دادن پایگاه مهم و راهبردی در شهرک متولا در شمال فلسطین اشغالی با موشک های ضدزره بود که منجر به کشته و زخمی شدن شمار زیادی نیروهای نظامی و اطلاعات رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش مشرق، عملیات های به موقع و واکنش های متقابل حزب الله در همان سطح حملات ارتش رژیم صهیونیستی باعث شده، سران صهیونیست از اجرای اقدامات گسترده تر بیم داشته باشند و از سویی دیگر آنان از قدرت نظامی حزب الله به خوبی آگاه هستند و همین مسئله باعث شده دامنه درگیری ها را افزایش ندهند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نارضایتی مردم از خدمات‌دهی بیمارستان کوثر سنندج + فیلم
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • جزئیات ضربه حزب الله در شمال سرزمین‌های اشغالی / هدف قرار دادن پایگاه فرماندهی رژیم صهیونیستی برای نخستین بار + نقشه میدانی
  • جزئیات عملیات موفق پهپادی جبهه مقاومت عراق در جنوب سرزمین‌های اشغالی +نقشه میدانی
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • جزئیات حملات آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی در غرب استان دیرالزور + نقشه میدانی و عکس
  • سرمایه گذاری موتور محرک در شرکت کشت و صنعت مغان است
  • حل مشکلات مردم با کار میدانی
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هرشب در تهران