Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفير سوريه در روسيه: ترکيه پيشنهاد پوتين را رد کرد - دبلیو خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام دوباره کیم جونگ اون به ولادیمیر پوتین


پوتین و کیم جونگ اون
به گزارش همشهری‌آنلاین، در ادامه روابط گرم کره شمالی با روسیه، رهبر کره شمالی روز چهارشنبه انتخاب مجدد «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری «یونهاپ» «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی، پیام تبریکی به ولادیمیر پوتین برای آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری ارسال کرده است.پوتین پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را از سه شنبه آغاز کرد .

رهبر کره شمالی در این پیام یک بار دیگر به پوتین به گرمی تبریک گفت و برای او و مردم روسیه آرزوی موفقیت کرد. این در حالی است که آمریکا و غرب بارها روسیه را به واردات سلاح از کره شمالی در بحبوحه نبرد این کشور با اوکراین متهم کرده‌اند. این نامه از طریق سفارت روسیه در پیونگ یانگ تحویل داده شده است.

این دومین پیام تبریک کیم برای انتخاب مجدد پوتین بود.

در ماه مارس، کیم نامه‌ای ارسال کرد که در آن قول داده بود دوران جدیدی از دوستی کره شمالی و روسیه را مطابق با مقتضیات زمان به راه بیندازد .

روابط کره شمالی و روسیه در پی نشست نادر سران آنها در ماه سپتامبر به طور قابل توجهی عمیق‌تر شده است. سخنگوی وزارت خارجه چین نیز روز چهارشنبه آغاز به کار «ولادیمیر پوتین» به عنوان رئیس جمهور روسیه را تبریک گفت.

«لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به پیام تبریک « شی جین پینگ» رئیس جمهور چین به پوتین گفت: «چین به پوتین برای تحلیف وی تبریک گفته است.» لین گفت که روابط چین و روسیه تحت هدایت راهبردی دو رهبر سالم باقی مانده است.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پیام دوباره کیم جونگ اون به ولادیمیر پوتین
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • ترکیه: اسرائیل فورا از رفح عقب‌نشینی کند
  • مسکو در بزنگاه تصمیم درباره اردوغان
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • زاخارووا: حرف‌های ماکرون متحدان فرانسه را هم گیج کرده است!
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند