Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام دبیرخانه کنگره بین‌المللی پیوند اعضا و جراحی خراسان، آخرین مهلت ارسال مقاله به این کنگره پایان شهریور ماه خواهد بود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون "مهرسرخ" در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، کامبیزمهدی‌زاده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش اهدای خون "مهرسرخ" با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون در مراکز خونگیری سراسر استان آغاز شد و 916 نفر از مردم استان در این پویش سهیم بودند. 

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی، گفت: ششمین دوره پویش "مهرسرخ " که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده در شام میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) به کار خود پایان داد و در طول این مدت 916 نفر جهت اهدای خون به مراکز خونگیری مراجعه کردند که 771 نفر موفق به اهدای خون شدند. 

مهدی‌زاده از اهدای خون 104 نفر برای اولین بار در طول برگزاری پویش خبرداد و گفت: 472 نفر از اهداکنندگان شرکت کننده درپویش اهداکننده مستمر بودند و 54 خانم هم موفق به اهدای خون شدند. 

وی گفت: پویش سراسری اهدای خون "فرشتگان رمضان" تا پایان ماه مبارک ادامه دارد و از مردم نوعدوست دعوت می‌کنم مانندهمیشه یاریگر بیماران نیازمند به خون و فراورده‌های آن باشند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • تغییرات بزرگ اینتر از راه می‌رسد
  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • خالد مشعل: با صلابت میدان نبرد و مذاکرات را مدیریت می‌کنیم
  • مشارکت ۹۱۶ نفر درپویش اهدای خون مهرسرخ در خراسان جنوبی
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • برای نخستین بار در جهان شکل گرفت؛ چاپ سه بعدی این بخش از بدن حین جراحی
  • پایان یک بحث هیجان‌انگیز؛ سلب اعتبار از قدیمی‌ترین هرم جهان
  • حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم
  • بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد