Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@14:32:10 GMT

مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت گهردو سیریک افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۰۲۹۳۳۶

مدیر آموزش و پرورش سیریک از افتتاح مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت در شهرستان سیریک خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۲۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد ایمنی هوایی لورا تابر باربور

تین نیوز

بنیاد ایمنی هوایی لورا تابر باربور پذیرش نامزدهای جایزه ایمنی هوایی لورا تابر باربور 2024 را آغاز کرد. این جایزه که سالانه ارائه می شود، دستاوردهای قابل توجه در زمینه ایمنی هوانوردی در روش، طراحی، اختراع، مطالعه یا پیشرفت های دیگر را معرفی می کند. برندگان این جایزه در طول هفتاد و هفتمین اجلاس سالانه ایمنی که از 5 تا 7 نوامبر 2024 در ریودوژانیرو، برزیل برگزار می شود، ارائه خواهد شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از انجمن شرکت های هواپیمایی، دریافت کننده جایزه برای تلاش فردی یا گروهی قابل توجه برای کمک به بهبود ایمنی هوانوردی، انتخاب می شود.در میان بسیاری از دریافت کنندگان این جایزه معتبر، سه نفر از کارکنان سابق ایکائو هستند:
در سال 2015 نانسی گراهام به خاطر مدیریتش در دفتر ناوبری هوایی ایکائو کاندید شناخته شد. او مدیریت طرح ایمنی هوانوردی جهانی، برنامه جهانی ناوبری هوایی و پیشرفت های ارتقاء بلوک سیستم هوانوردی را بر عهده داشت. او همچنین به دلیل تعهد برای متحد کردن صنعت و سازمان های بین المللی برای ارتقای ایمنی هوایی مورد ستایش قرار گرفت.
در سال 2021 هنری گورجی به دلیل کمک های قابل توجهش که ایمنی هوانوردی را در سطح جهانی بهبود بخشید، کاندید شناخته شد. چشم انداز و مدیریت خارق العاده او منجر به تصادفات بسیار کمتری شد و جان های بی شماری در سراسر جهان نجات یافت.
در سال 2000، کاپیتان ریچارد تی اسلاتر به دلیل مشارکت برجسته در شناسایی عوامل دخیل در پرواز کنترل شده به زمین و تصادفات نزدیک به فرود و توسعه و اجرای روش هایی برای جلوگیری از CFIT و ALA کاندید شناخته شد.
در 14 آوریل 1945، لورا تابر باربور پس از دیدار با خانواده در پیتسبورگ، سوار بر هواپیمای داکوتای خطوط هوایی مرکزی پنسیلوانیا بود که به کوه چیت در نزدیکی مورگان تاون برخورد و سقوط کرد. همه مسافران و خدمه کشته شدند. در سال 1956، همسرش، دکتر کلیفورد ای. باربور و پسرش، کلیفورد ای. باربور، جونیور، با همکاری نزدیک با بنیاد ایمنی پرواز، جایزه ایمنی هوایی لورا تابر باربور را به افتخار او تأسیس کردند. در 65 سال گذشته، این جایزه که دستاوردهای ایمنی هوانوردی در سراسر جهان را به رسمیت می شناسد، در اجلاس بین المللی ایمنی هوانوردی بنیاد ایمنی پرواز ارائه شده است.
در سال 2013، بنیاد ایمنی هوایی لورا تابر باربور به عنوان یک سازمان خیریه غیرانتفاعی مستقل متشکل از اعضای هیئت جایزه، جامعه هوانوردی و خانواده باربور تشکیل شد. علاوه بر ارائه سالانه این جایزه، در سال 2019 این بنیاد یک برنامه بورس تحصیلی را آغاز کرد که از دانشجویان شایسته ای که مطالعات حرفه ای هوانوردی را دنبال می کنند، حمایت می کند. همانطور که بنیاد دامنه خود را گسترش می دهد، جایزه ایمنی هوایی لورا تابر باربور از کسانی که سهم قابل توجهی در ایمنی هوانوردی داشته اند، قدردانی می کند.
نامزدها تا 2 ژوئن 2024 پذیرفته خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر، از جمله تاریخچه کامل دریافت کنندگان جایزه، اینجا را کلیک کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • بنیاد ایمنی هوایی لورا تابر باربور
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک