Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:17:42 GMT

اجرای گروه موسیقی لیان بوشهر به مناسب روز جهانی صلح

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۰۳۰۷۰۲

بوشهر- ایرنا - سرپرست گروه موسیقی لیان بوشهر گفت: این گروه در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ صلح و نوع دوستی ایرانیان همزمان با روز جهانی صلح در آیینی به.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۳۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مورد نیاز گروه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی استان بوشهر تامین شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت لیالی قدر اضافه کرد: شب قدر یک شب است اما در فرهنگ شیعه سه شب متحمل است ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان، هر کدام که باشد نیاز است این شب‌ها را احیا کنیم و پاس بداریم.

وی، اسلام را دین فرهنگ پایه دانست و تصریح کرد: نظام حکمران اسلام بر اساس فرهنگ محوری است به همین جهت در هندسه حکمرانی نظام، فرهنگ اساس است و کانون منظومه حکمرانی محسوب می‌شود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: آسیب‌های فرهنگی در جامعه به معنای این است که به تمام نظام حکمرانی و هندسه جامعه آسیب وارد می‌کند به همین خاطر رهبر معظم انقلاب اسلامی فراوان به فرهنگ محوری تأکید دارند.

وی با تأکید بر توجه ویژه مسؤولان در فضای ملی و استانی نسبت به امور فرهنگی جامعه اضافه کرد: اعتبارات فرهنگی باید به در لایحه بودجه اندازه‌ای باشد که مسؤولان فرهنگی، فعالان این حوزه و گروه‌های جهادی فرهنگی بتوانند به راحتی کار فرهنگی انجام دهند.

لزوم توازن بین اعتبارات فرهنگی و عمرانی

خطیب نماز جمعه بوشهر، توازن بین اعتبارات فرهنگی و عمرانی را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: هر جایی که به فرهنگ و عرصه برنامه‌ریزی، مدیریت، نظارت و بازتولید برنامه‌ها و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی توجه شود آن سرزمین و منطقه دارای آرامش، رشد و پیشرفت لازم می‌شود.

وی با بیان اینکه نهادها و دستگاه‌های فرهنگی دچار مشکل بودجه هستند گفت: از رئیس جمهور، دولت، استاندار بوشهر و مسؤولان سازمان برنامه و بودجه تقاضا می‌شود در عرصه بودجه و حمایت از گروه‌های فرهنگی ضمن عنایت ویژه، تجدید نظر کنند.

صفایی بوشهری، با قدردانی از دستگاه‌ها و گروه‌های مختلف و فعالان عرصه فرهنگی استان بوشهر تصریح کرد: از گروه‌های جهادی، شورای مدیریت مردمی فرهنگ، نهادها، سپاه، بسیج، هلال احمر، آموزش و پرورش که کار فرهنگی انجام می‌دهند با حمایت شوند.

وی با اشاره به سرکشی از فعالیت گروه‌های جهادی فرهنگی در بوشهر اضافه کرد: واقعاً فعالیت این گروه‌ها و نهادها از جمله دانشجویان، طلاب، خانم‌ها آقایان جای تشکر و قدردانی دارد ولی این عرصه در حداقل امکانات و حمایت قرار دارند، این صحیح نیست باید با حمایت از آنها خدمات این گروه‌ها و نهادها ارج گذاشته شود.

ساماندهی سواحل

آیت‌الله صفایی بوشهری قرارگاه ساماندهی سواحل را دارای ساختار قانونی دانست و تأکید کرد: باید از این مجموعه حمایت ویژه شود و قرارگاه عفاف و حجاب باید ورود و به وظیفه قانونی خودش عمل کند، مردم بیش از قانون نمی‌خواهند تا شاهد حرمت‌شکنی و هنجارشکنی نباشیم و تمام فضای جامعه فرهنگی و دینی با آرایه‌های اسلامی شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با محکوم کردن جنایات اسرائیل غاصب در غزه و فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی ذاتاً دارای توحش، تفکرات تبعیض نژادی، خود برتر بینی و دارای روحیه و رویه جنایت است.

وی با دعوت همگان برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد: مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی نشان دهند که مردم عزیز غزه تنها نیستند و به جهان نشان دهیم که نگاه مردم ایران، اسلامی و مبارزه با ظلم جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در این روز در ساختار سیاسی کشور و تاریخ ایران روز بزرگی است و در این روز دوران شاهنشاهی به پایان رسید و نظام جمهوری اسلامی ایران مستقر و تثبیت شد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل دستور به رأی گذاشتن جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین را اعلام کردند گفت: با اینکه همه مردم خواهان ایجاد جمهوری اسلامی در ایران بودند ولی امام راحل با هوشمندی و بصیرت آن را به رأی گذاشتند تا در تاریخ ماندگار شود.

کد خبر 6064897

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی که کار فرهنگی انجام می‌دهند حمایت شوند
  • بودجه مورد نیاز گروه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی استان بوشهر تامین شود
  • ۵هزار نوبت کنسرت برای ۱۴۰۲/ شبی چند اجرای موسیقی در سراسر کشور
  • مولدسازی؛ راهکاری مناسب برای تأمین بودجه خراسان رضوی
  • اجرای زیبای گروه سرود «منتظران ظهور» زاهدان
  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی