Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجتی در حاشیه بازدید از اراضی دشت سیستان گفت: عملیات اجرایی طرح آبرسانی به دشت سیستان توسط لوله تا پایان سال 96 به بهره برداری خواهد رسید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۵۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین در شهریورماه امسال

سیدحامد عاملی در حاشیه بازدید از پروژه پایاب خدا آفرین در شهرستان پارس‌آباد گفت: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های موثر در تولید ثروت استان پروژه‌های بخش آب است که در این بخش برنامه مفصلی در دست اجراست.

استاندار اردبیل افزود: در این راستا طی این مدت سه سد استان سالیان سال نیمه‌تمام مانده بود آبگیری شد، الان هم پایاب این سد‌ها که توسعه بخش کشاورزی نقش مهم خواهد داشت، در دست اجراست.

مقام عالی دولت در استان اردبیل ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم در حوزه آب پایاب خدا آفرین است که این پروژه هم سالیان سال راکد مانده بود و حتی کار‌هایی هم در گذشته انجام شده بود در شرف از بین رفتن بود که با عزم دولت مردمی آیت‌الله رئیسی مشکل مالی این پروژه از محل منابع صندوق توسعه پایاب خدا آفرین رفع و تکمیل این پروژه شروع شد.

او با اشاره به نقش پروژه پایاب خدا آفرین در افزایش محصولات کشاورزی استان اظهار کرد: طبق برنامه تدوین شده یک میلیون تن به تولید محصولات کشاورزی استان افزوده خواهد شد که این رقم در تولید ثروت و رشد اقتصادی استان نقش اساسی دارد و حدود ۵۰۰ هزار تن از این یک میلیون تن در پایاب‌ها به خصوص پایاب خدا آفرین است.

عاملی با بیان اینکه با اجرای این طرح ۳۶ هزار و ۷۰۰ هکتار اراضی استان زیر کشت آبی خواهد رفت، افزود: در این راستا پارسال ۶۰ هزار میلیارد ریال منابع برای تکمیل پایاب خدا آفرین اختصاص یافت.
او تصریح کرد: یکی از بخش‌های مهم این پروژه که روی زمین مانده بود و نقش اساسی در تامین برق چهار ناحیه عمرانی دارد، تامین برق بود که در این زمینه پست فوق توزیع مغان در حال تکمیل است و ظرف یک ماه تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

استاندار اردبیل مهم‌ترین بخش پروژه را تکمیل شبکه‌های اصلی پایاب عنوان کرد و افزود: برای تکمیل نواقص شبکه‌های اصلی این چهار ناحیه ۱۸ قرارداد به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد تومان منعقد و برنامه‌ریزی شده تا پایان شهریورماه امسال شبکه‌های اصلی این پایاب به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

مقام عالی دولت در استان اردبیل گفت: شبکه‌های فرعی توسط وزارت جهاد کشاورزی اجرا می‌شود و منابع مورد نیاز این بخش هم به طور کامل تامین شده است.

عاملی افزود: از ۴۳ ایستگاه پمپاژ مورد نیاز این شبکه ۱۴ در ناحیه اول تکمیل شده است و بقیه ایستگاه‌ها هم بین ۳۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت دارد و تعدادی هم تازه شروع شده است، شبکه‌های اصلی تا پایان شهریور و کل پروژه تا آبان ماه امسال به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی استان و کشور تکمیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • غرب سمنان سیراب می‌شود/ طرح ملی آبرسانی به گرمسار در یک قدمی بهره‌برداری
  • طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد
  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان
  • افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل
  • بهره برداری از شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین در شهریورماه امسال
  • خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تامین آب باکیفیت برای ۳۳۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان
  • تاکید بر افزایش بهره‌وری آب در بخش کشاورزی مراغه