Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- نایب رییس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی گفت: درحال تلاش برای برگزاری نشست مشترک اعضای این کمیسیون با روسای قوای مجریه و قضاییه هستیم..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۵۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحرین میزبان نشست آینده سران اتحادیه عرب

به گزارش قدس آنلاین، منابع اتحادیه عرب اعلام کردند سی و سومین اجلاس سران کشورهای عربی در اواسط ماه مه آینده در منامه پایتخت بحرین در سطح سران این کشورها برگزار خواهد شد و قرار است عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر نیز در این اجلاس شرکت کند.

به گزارش العربی الجدید، منابع خبری در اتحادیه عرب تاکید کردند مسأله فلسطین و جنگ غزه از اولویت‌های اصلی نشست سران کشورهای عربی در بحرین خواهد بود ضمن آنکه السیسی ۲ روز پیش در قاهره پایتخت مصر با حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین، درباره دستور کار این نشست گفت‌وگو کرده است.

طبق گزارش میدل ایست نیوز، در همین رابطه، پادشاه بحرین در کنفرانس خبری مشترک خود با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر در قاهره اعلام کرد با السیسی تعدادی از موضوعات دارای اولویت و اهمیت برای تقویت اقدام مشترک کشورهای عربی بویژه لزوم اجرای قطعنامه‌های مربوط به آتش‌بس در غزه، ارسال کمک‌های بشردوستانه و نیاز به یک مسیر سیاسی به سوی برقراری صلح عادلانه و پایدار در منطقه را بر اساس راه حل ۲ دولتی و پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل سازمان ملل متحد مورد بحث و بررسی قرار داده است.

پادشاه بحرین خاطرنشان کرد: دستور کار سی و سومین اجلاس سران کشورهای عربی لزوم دستیابی فوری به یک سیاست روشن برای متوقف کردن تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه و تضمین صلح، امنیت و ثبات بین‌المللی را در نظر خواهد داشت.

گفتنی است فعالیت‌های سی و دومین اجلاس سران کشورهای عربی با تصویب «بیانیه جده» به پایان رسید که در آن بر اهمیت تشدید تلاش‌ها برای دستیابی به حل و فصل عادلانه مسأله فلسطین و لزوم توقف مداخلات خارجی در امور داخلی کشورهای عربی و احترام به حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی آنان تاکید شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان می‌تواند صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد
  • بحرین میزبان نشست آینده سران اتحادیه عرب
  • نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس و جمعی از مدیران عامل هلدینگ‌های سرمایه گذاری
  • تلاش‌های مخفیانه برای عدم برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی