Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-تفاهم‌نامه بين آموزش و پرورش شهرستان بابل و مرکز آموزش علمي کاربردي فرهنگ و هنر واحد4 بابل منعقدشد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۹۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان

 داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان پس از عقد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه حمل‌ونقل جاده‌ای با تاجیکستان، با اشاره به سیاست کلی دولت جمهوری اسلامی ایران بر توسعه مناسبات با همسایگان و کشورهای منطقه، امکان به وجود آمده را نه فقط آغاز عصر جدیدی از تقویت مناسبات حمل‌ونقل جاده‌ای، بلکه سرآغازی برای تعمیق مناسبات دو کشور در تمامی حوزه‌ها دانست که با زبان، پیشینه، فرهنگ و ارزش‌های مشترک، دارای همبستگی عمیق هستند.

وی همچنین به موقعیت راهبردی قلمرو ایران به‌عنوان پل ارتباطی چین و آسیای میانه با آسیای غربی و اروپا و از سوی دیگر ظرفیت‌های عمیق بنادر جنوبی ایران در دسترسی به اقیانوس هند و حوزه خلیج‌فارس، به‌عنوان مسیری مناسب، امن و کوتاه برای دسترسی ناوگان تاجیکستانی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه نشست، شایسته سعید مرادزاده، معاون وزارت نقلیات تاجیکستان نیز با قدردانی از میزبانی طرف ایرانی و تأکید بر فرصت فوق‌العاده اجلاس حاضر جهت احیای ظرفیت‌های عظیم بین دو ملت عمیقاً نزدیک، بر موقعیت تاجیکستان بر قرارگیری در قلب آسیای مرکزی، به‌عنوان کشوری با ظرفیت‌های پنهان در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل و به طور تاریخی دارای جایگاه مهمی در جاده ابریشم تأکید کرد.

در ادامه نشست طرفین ضمن تأکید بر ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های راهگذرهای بین‌المللی ازجمله KTAI، مسیر جنوبی راهگذر شرقی - غربی و شاخه شرقی راهگذر شمال - جنوب، بر موضوعاتی از جمله تطبیق آمار تردد و تجارت، تقویت امکانات بین‌راهی، برنامه عمل خدمات راهداری، مبادله مجوزهای تردد، اطلاع‌رسانی هزینه‌های رسمی پرداخت مرزی و اجتناب از پرداخت‌های غیررسمی، روزآمدسازی مقررت تردد و اقامت، تسهیل روادید، جزئیات مشکلات تردد در قلمرو یکدیگر و هم‌افزایی مشارکت در اتحادیه‌های اوراسیا و شانگهای را مورد تبادل نظر فنی قرار دادند.

در خاتمه نشست، رئیس هیئت تاجیک از مدیریت عالی سازمان جهت شرکت در همایش معظم راهی به‌سوی تین‌شیان در شهر دوشنبه تاجیکستان در ماه آتی میلادی، دعوت به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد