Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان- استاندار زنجان با بیان تنها ۳۰درصد سرمایه گذاری ها در زنجان مربوط به داخل استان است گفت: یکی از موانع توسعه استان زنجان مربوط به باورهای مردم است و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۱۱۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۶ برابری درآمد موقوفات زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت‌الاسلام کرمی بااشاره به اینکه مجموع درآمد موقوفات استان زنجان  از ۷۰ میلیارد ریال در سال ۹۸ به بیش از هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در سال گذشته رسید که بیانگر رشد ۱۶ برابری آن طی پنج سال است، گفت: سال گذشته نیز در میزان افزایش درآمد اوقاف زنجان در کشور با بیش از چهار برابر رشد، رتبه اول را کسب کرد.

وی بابیان اینکه اکنون اوقاف زنجان توان سرمایه گذاری با رقم‌های قابل توجهی را در موقوفه‌ها دارد، افزود: از ورود سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی به موقوفات استقبال می‌کنیم و در پی استفاده از ظرفیت این بخش در فعال سازی و ارتقای موقوفات هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب در حوزه سرمایه گذاری و تولید با توجه به ظرفیت‌های موجود در اوقاف و البته به شرط همکاری و همراهی مدیران استانی که باعث رفع موانع مختلف تولید و سرمایه‌گذاری شود کاملا قابل دستیابی است.

حجت الاسلام کرمی افزود: اکنون رویکرد اوقاف چه در سطح کشوری و استانی از اجاره داری اراضی و املاک موقوفه به اجرای مستقیم طرح‌های تولیدی و سرمایه گذاری، همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و اجرای طرح با رویکرد دانش بنیان و همچنین مشارکت دادن مردم در اداره موقوفات تغییر پیدا کرده  و با هدف استفاده از ظرفیت مردمی در فعال سازی موقوفات هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان امین موقوفات در کشور جذب و مشغول فعالیت شده اند که ۱۷ نفر از این افراد به عنوان امین موقوفات مردم در استان زنجان فعال هستند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ موقوفه و ۱۳۲ امامزاده و بقعه متبرکه وجود دارد، ادامه داد: حدود هزار و ۵۰۰ مورد از موقوفات مسجد، حسینیه، تکیه یا مکان مذهبی مشابه است و نزدیک هزار و ۳۰۰ موقوفه باقیمانده شامل اراضی کشاورزی دیمی و اندک آبی است و موارد کمی نیز واحد‌های تجاری و مسکونی وقفی یا احداث شده در اراضی موقوفه است که در بازه‌های زمانی مختلف از طریق مزایده به بهره برداران بخش خصوصی واگذار شده و ۵۰ درصد درآمد آن ها صرف اجرای نیات واقفان و الباقی نیز برای حفظ و نگهداری موقوفات هزینه و ذخیره می‌شود.

دیگر خبرها

  • سفر به فرهنگ و آئین‌های سنتی مردمان لر
  • بیش از ۴۰ درصد تلفات جاده‌ای مربوط به سرنشینان غیر از راننده است
  • از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بومی با تمام توان حمایت خواهیم کرد
  • عزم اوقاف زنجان برای سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم
  • افزایش ۱۶ برابری درآمد موقوفات زنجان
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • درآمد موقوفات زنجان به ۱۱۵ میلیارد تومان رسید
  • زمان نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد
  • نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد