Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:25:10 GMT

جزر و مد کره سنگی ماه + عکس

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۱۳۵۶۰۸

این بار ناسا در اینستاگرام چشمان شما را دعوت کرده تا تصویر جذابی از جزر و مد کره ماه را ببنید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۱۳۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال، تیم‌های فوتبال پورتو و چاوز شامگاه شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر به سود پورتو به پایان رسید.

پورتو در حالی به مصاف تیم در حال سقوط چاوز رفت که برای حفظ جایگاه سومی و صعود به لیگ اروپا به ۳ امتیاز این دیدار به منظور حفظ فاصله ۴ امتیازی خود با براگا نیاز داشت.

مهدی طارمی که در این بازی از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت عملکرد موفقی از خود به نمایش گذاشت و تیمش هم شروع خوبی داشت و دقیقه ۲۷ با گل چیکو کنسیسائو از حریف خود پیش افتاد.

یک دقیقه بعد از این گل و به دنبال جریمه بازیکن چاوز با کارت زرد دوم، این تیم بازی را با ۱۰ نفر ادامه داد تا فرصت برای خودنمایی مهدی طارمی، اوانیلسون و کونسیسائو مهیا شود.

اوج کار طارمی در نخستین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول بود و در حالی که توپ به او رسیده بود با یک پاس پشت پای دیدنی، اوانیلسون را در موقعیت گلزنی قرار داد تا گل دوم پورتو با پاس مهاجم ایرانی به ثمر برسد. تماشاگران پورتو در ورزشگاه خانگی این تیم موسوم به دراگائو در حالی که از این گل به وجد آمده بودند شروع به تشویق طارمی کردند.

اما این پایان عملکرد موفق طارمی نبود و او در دقیقه ۷۳ و در حالی که یک ضربه پنالتی نصیب پورتو شده بود پشت توپ ایستاد و موفق شد سومین گل پورتو را هم به ثمر برساند و نشان دهد همچنان پنالتی زن اول تیمش است.

این مهاجم در دقیقه ۸۳ از زمین بازی خارج شد و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این پیروزی، پس از اسپورتینگ ۸۴ امتیازی و بنفیکا ۷۶ امتیازی یا ۶۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 6096724

دیگر خبرها