Web Analytics Made Easy - Statcounter

حادثه ی بی ربطی در مهاباد اتفاق می افتد اکانتهای شبکه اجتماعی عربستان فعال میشوند و یک بحران امنیتی - اجتماعی در داخل ایران ایجاد میکنند ، فجایع عمدی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۱۴۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاد راه نور باید تکرار و بهتر شود

ایسنا/یزد استاندار یزد گفت:‌«شاد راه نور» یک کار ارزشمند است که سال‌های بعد می‌تواند توسعه پیدا کند و نشان می‌دهد که چقدر این رویدادها برای مردم مهم هستند و باید تکرار و بهتر شوند.

«مهران فاطمی» با حضور در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و تقدیر از پرسنل این سازمان در برپایی شاد راه نور، گفت: یکی از مجموعه های پرکار که کاملا خدمات آن در شهر یزد و حتی اطراف به وضوح دیده می شود مجموعه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد است.

وی اظهار کرد: این مجموعه از ابتدای تاسیس بر اساس نگاه ارزشمند و انقلابی شکل گرفت و در سال های مختلف شاهد اقدامات و حرکت های ارزشمند بوده ایم.

وی تصریح کرد: مهمترین دارایی این سازمان نیروهای انقلابی، خلاق، جوان، نوآور و پیگیر آن است که ثمره آن سازمانی چابک، چالاک و خدمت گذار با کارهای ارزشمند است.

استاندار ادامه داد: فعالیت سازمان، زندگی در شهر و شهرنشینی را لطیف و قابل قبول می کند و این نقش سازمان است که مردم را تشنه و مشتاق این فعالیت ها می‌کند.

وی با اشاره به تجربه ی بسیار موفق شادراه نور و حضور بی‌نظیر مردم در این رویداد، بیان کرد: آورده این شادراه را باید نگاه کرد و زمانی که هر شب بیش از ۱۵ هزار نفر می آیند پیامی است که مردم ما خلا این برنامه ها را حس می کنند و یک کار ارزشمند است که سال های بعد می‌تواند توسعه پیدا کند و نشان می دهد که چقدر این رویدادها برای مردم مهم هستند و باید تکرار و بهتر شوند.

وی تصریح کرد: ما نیز حمایت مادی و معنوی در این امر را وظیفه خود می دانیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، فاطمی، محتوای شاد، متنوع و مومنانه را از جمله شاخص های این شادراه نور خواند و گفت: در کنار آن نیز وجود انسان های خوش سلیقه در غرفه ها به خوبی توانست این رویداد را رقم بزند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا از دست ماکرون عصبانی است
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید/ قدردانی از تمام اعضای گروه
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • سهمیه حجاج افغانستانی مشخص شد
  • شاد راه نور باید تکرار و بهتر شود
  • آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی
  • خسارت ۲۲۵ میلیاردی سیل به زیرساخت‌های یزد/آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی