Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیست جدید اتومبیلرانی و موتور کراس همزمان با برپایی مسابقات قهرمانی استان دو دیفرنسیل و ایندرو در هفت باغ کرمان برپا شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۱۴۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اصفهان برگزار و محمود یسلیانی به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی با حضور عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، جواد محمدی؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد و محمود یسلیانی ریاست هیئت را بر عهده گرفت.

در این مجمع محمود یسلیانی و وجیهه مطهری برای ریاست هیئت کاندید شده بودند که مطهری پیش از شروع مجمع انصراف خودش را اعلام کرد در نهایت محمود یسلیانی با کسب 13 رای از 15 رای ماخوذه به ریاست هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی استان اصفهان انتخاب شد.

همچنین بر اساس قانون، یسلیانی برای پست‌های نائب رئیس، خزانه‌دار و هیئت رئیسه به ترتیب وجیهه مطهری، عبدالرضا اسفنانی، فرشته جلالی، عبدالرضا پسیانی و علیرضا بهزادیان‌فر را پیشنهاد داده بود که افراد پیشنهادی با کسب 14 رای توانستند اعتماد اعضای مجمع را جلب کنند.

پیست اسکی دیزین بازگشایی شدمسیر تردد پیست اسکی شیرباد بازگشایی شد

 

پیست فریدونشهر بین‌المللی شد

جواد محمدی در ابتدای مجمع ضمن تقدیر و تشکر از حاضران در جلسه گفت: خدا را شاکرم که شرایط برگزاری این مجمع نیز فراهم شد و امیدوارم که امروز طلیعه روزهای خیلی خوب، امیدوار کننده و افتخارآفرین برای رشته اسکی در سطح استان اصفهان باشد.

وی افزود: امیدوارم که در فصول بارندگی نیز شاهد بارش نزولات آسمانی به ویژه برف باشیم تا هم از خیرات این رحمت‌الهی بهره‌مند شویم و هم رشته جذاب اسکی را با قدرت و پرطمطراق در سطح استان ادامه دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه رشته اسکی طی چند سال اخیر هم در سطح کشور و هم در سطح استان شاهد اتفاقات خوبی بوده و با پیگیری د همکاری فدراسیون و هیئت استان، پست اسکی فریدونشهر بین‌المللی شد و گواهی بین‌المللی پیست را دریافت کردیم و خوشبختانه شرایط خدماتی و امکانات پیست فریدونشهر، بهبود چشم‌‌گیری داشته و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: روند توسعه اسکی با همدلی و هم‌افزایی جامعه اسکی ادامه خواهد داشت و باید در کنار توسعه اسکی روی برف، توسعه همه رشته‌های زیرمجموعه این هیئت به ویژه اسکی روی چمن را هم در دستور کار قرار دهیم؛ امسال اسکی روی یخ دختران اولین مقام بین‌المللی ورزش کشور را به دست آوردند و قطعا روزهای درخشانی در انتظار اسکی کشور است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • مقایسه جک J۴ با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷