Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور در واکنش به اظهار نظر یکی از معاونین کمیته امداد،گفت: سازمانی که برای صدقه دادن تشکیل شده، می گوید، آمادگی پذیرش سالمندان زیر پوشش بهزیستی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۱۸۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری

بازرس کل استان گلستان با اشاره به گله‌مندی و شکایت جمعی از اهالی گرگان از نحوه خدمات شهری ارائه شده در مرکز گلستان؛ گفت: عملکرد و کارایی نیرو‌های نظارتی درون سازمانی مانند حراست و بازرسی در شهرداری‌های استان مورد انتظار ما نبوده و مطلوب نیست.

عبدالله آقا علیخانی بازرس کل استان گلستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: شهرداری‌ها به سبب نوع ساختار و همچنین نحوه مدیریت تلفیقی (فردی و شورایی) در زمره نهاد‌هایی تلقی می‌شوند که نظارت و پایش عملکرد مدیران دارای پیچیدگی‌های خاص بوده که کارشناسان با تخصص مختلف را می‌طلبد.

وی ادامه داد: وظایف و تکالیف شهرداری‌ها گستردگی بالایی دارد و همچنین این نهاد نسبت به ادارات دولتی از اعتبارات بیشتری برخوردار است به همین دلیل مردم انتظارات و مطالبات متنوعی از این نهاد دارند.

آقا علیخانی گفت: سال گذشته ۲۰۰۰ گزارش مردمی با محوریت وقوع تخلف و یا شکایات ه بازرسی استان گلستان ارسال شده که بخش قابل توجهی از آن به شهرداری‌های استان گلستان مربوط است.

وی افزود: متاسفانه عناصر و نیرو‌های نظارتی درون سازمانی در شهرداری‌ها مانند بازرسی حراست و یا معاونت‌های مربوطه خیلی خوب عمل نمی‌کنند و نتوانستند انتظارات ما را برآورده سازند.

سربازرس استان گلستان ادامه داد: بخش زیادی از شکایات مردمی در خصوص عملکرد شهرداری‌ها به نحوه خدمات رسانی این نهاد مرتبط است و موضوعاتی همچون چگونگی وضع عوارض ساختمانی و مقابله با ساخت و ساز‌های غیر مجاز از دیگر رئوس مطالبات و شکایات مردم هستند.

وی به ضرورت اصلاح و بازنگری در قوانین و آیین نامه‌های شهرداری‌ها و مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: برخی از فساد‌ها و آسیب‌های موجود در مجموعه شهرداری‌ها ریشه در ضعف قوانین دارد؛ حل ریشه‌ای این چالش‌ها نیاز به اصلاح قوانین و ورود جدی مجلس دارد

آثار علیخانی ادامه داد: یکی از گلوگاه‌های فساد خیز در شهرداری‌ها کمیسیون ماده ۱۰۰ است و تا زمانی که مجلس برای اصلاح قانون پیشگام نشود این موضوع برطرف نخواهد شد؛ موضوعی که اقدامی موثری را از سوی مجلس مشاهده نشد.

وی گفت: مثلاً در شهرداری گرگان بیش از ۱۰ مدل قرارداد استخدامی با حقوق‌های مختلف وجود دارد که برای ساماندهی آن‌ها اقدامات تقنینی بالادستی نیاز است

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد افرادی هستند که در شهرک‌های سازمانی زندگی کرده و فهمی از فضای عمومی کشور ندارند!
  • چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد
  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد در شهرک‌های سازمانی زندگی می کنند!
  • اینتل و چند شرکت دیگر متعهد به ساخت ابزارهای سازمانی هوش مصنوعی مولد باز شدند
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • ۱۳ میلیون تن آسفالت راه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • ناریجه؛ کترینگ و تهیه غذا در زمینه سفارش‌گیری غذای سازمانی
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد