Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها درخواستم آنست که دانش آموزانم و بهتر بگویم فرزندان عزیزم را مورد حمایت قرار دهید. مراسم تقدیر از معلم بسیجی خواهر سیمین کوهستانی به منظور ارج‎گذاری ایثار و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۱۹۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌های مدیریتی « تاکید بر اتمام هرچه سریع‌تر آزادراه ارومیه-تبریز» ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، آزادراه ارومیه-تبریز که در دوراهی آزادراه و بزرگراه قراردارد و بارها مسئولین مختلف در برنامه‌های خود وعده اتمام سریع آن را داده‌اند همچنان ناتمام است و زمان پایان عملیات اجرایی آن نامشخص است.

در جدیدترین این وعده‌ها، رسول عطایی سرپرست جدید راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی بر اهمیت اقتصادی و ترانزیتی این مسیر اشاره و بر اتمام هرچه سریع‌تر قطعات یک تا چهار پروژه را از پیمانکاران خواستار و تاکید کرد.

گفتنی است، سه سال قبل در مصاحبه‌ای، سرپرست طرح‌های آزادراهی شمال‌غرب کشور تعیین تکلیف آزادراه شدن این مسیر را به آینده موکول کرده بود ( اینجا )

با این حال همواره وزارت راه و شهرسازی و متولیان از پروژه نیمه‌تمام و در حال احداث لاک‌پشتی عوارض دریافت و هر بار نیز عوارض آن را افزایش داده‌اند که بارها با اعتراض رانندگان مواجه شده ضمن اینکه وضعیت عدم رسیدگی به حاشیه‌های این مسیر و تلمبار زباله در قسمت‌های مختلف تاکنون با بی‌توجهی دستگاه‌ها ادامه دارد. (اینجا)

تغییرات مداوم پیمانکاران از دیگر مشکلات این مسیر است که بارها انجام گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904283

دیگر خبرها

  • جنگ بهنمیر و سالوادور در اطراف اهواز! (عکس)
  • وعده‌های مدیریتی « تاکید بر اتمام هرچه سریع‌تر آزادراه ارومیه-تبریز» ادامه دارد
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است