Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - یک ایرانی ساکن کویت کتابخانه ای مجهز در مناطق روستایی شهرستان نجف آباد از توابع استان اصفهان تاسیس کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۲۱۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از امدادرسانی عوامل بحران و تیم‌های هلال احمر به ۲۴۵ فرد و ۱۵ خودرو گرفتار در سیلاب خبر داد و به همشهری آنلاین گفت: پیش‌بینی هواشناسی این بود که سامانه همرفتی ناپایداری را داشته باشیم که این سامانه از روز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت که از دریای سیاه شکل گرفته بود مناطقی از شرق استان را در برگرفت و باعث بارندگی های باران و رگبار و تگرگ شد و در نتیجه شاهد فعال شدن و بالاآمدن رودخانه‌های فصلی در مناطق شمال استان بودیم.

بیشتر بخوانید: صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات

منصور شیشه‌فروش با بیان اینکه در کاشان حوضه «دُرِه»، «قهرود» و «جوینان»‌ و «شهری» کاشان فعال شد، افزود:‌ این رودخانه‌ها گل و لای را به مناطق شهری و قسمتی از جاده قدیم نطنز- کاشان، باند فرودگاه، شهرک صنعتی امیرکبیر و محله «گازرگاه» آوردند. همچنین محور امام رضا (ع)، باقرالعلوم (ع)، میدان رسالت، کمربندی کاشان و همچنین «فین بزرگ» و «یزدآباد» تحت‌تاثیر این شرایط قرار گرفتند و علاوه بر خسارت به معابر شهری، جاده‌ها، کشاورزی، شاهد آب‌گرفتگی در ۶۰ منزل مسکونی هم بودیم.

او درباره شهرستان نائین هم توضیح داد که سیلاب در گردنه‌ «زنجیرگاه» موجب بسته شدن چند ساعته محور خور- انارک -نائین شد که این جاده امروز بازگشایی شده است و در روستای «ارور» هم شاهد آب‌گرفتگی دو منزل مسکونی بودیم. خسارت سیلاب در شهرستان «جرقویه» با اصابت صاعقه به دو نفر از عشایر همراه بود که مجروح شدند، اما به گفته شیشه‌فروش در حال حاضر حالشان مساعد است. او از نشست یک پل در روستای «حیدرآباد» شهرستان هم خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره خسارت‌های سیلاب در شهرستان نطنز هم به سیلاب در روستای «صالح‌آباد»، خسارت به قنات‌ها و جاده‌های آن اشاره کرد و گفت:‌ در شهرستان آران و بیدگل سیلاب رودخانه‌های «گازورگاه» و «حیدر» از کاشان به منطقه «یحیی‌آباد» وارد و موجب آب‌گرفتگی چند منزل در بخش «کویرات» در روستاهای «حسین‌آباد» و «محمدآباد» و خسارت به باغ پسته، مزارع و راه‌های آن‌ها شد.

شیشه‌فروش در ادامه به خسارت سیلاب در بخش مرکزی و دو روستای «مهران ۲» و «ظفرقند»، آب‌گرفتگی چند واحد مسکونی در روستاهای «رحیم‌آباد»، «دولت‌آباد» و «جعفرآباد» و شکستگی زیرگذر در بخش مهاباد اردستان، خسارت به قنات‌های «تلک‌آباد» و آسیب به ۴۰ راس گوسفند در زواره و خسارت به بخش‌هایی از شهرضا، گلپایان، خوانسار، میمه و خور و بیابانک اشاره کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ تیم به ۲۴۰ نفر امدادرسانی کردند بیشترین خسارت را مربوط به بخش کشاورزی، راه‌ها و معابر دانست.

کد خبر 847039 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان اصفهان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • جنجال بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • (ویدئو) جنجال علی هیبتی بوکسور ایرانی مقیم روسیه با لگد زدن به باسن مجری زن؛ علی هیبتی کیست؟