Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئيس پليس فتا انتظامي کردستان اظهار داشت : کاربران کودک و نوجوان در برابر تهديدات فضاي مجازي آسيب پذيرترند ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۲۲۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است

مسعود حسنلو، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا، ۴۰ درصد شرکت‌های حوزه صنایع خلاق را درارتباط با مقطع سنی کودک و نوجوان دانست و گفت: حوزه کودک و نوجوان حوزه عامی است؛ زیرا حوزه آموزش و یادگیری، حوزه اسباب بازی، پلتفرم‌ها، انمیشین و به طور کلی حدود ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند. 

وی با اشاره به ظرفیت خوب کشورمان در زمینه انیمیشن سازی افزود: در حوزه انمیشن سازی شرکت‌های خوبی داریم که محصولات آن را علاوه بر اینکه روی پرده‌ی سینما می‌رود؛ ظرفیت صادرات به کشور‌های دیگر را نیز دارد و برخی از این صادرت گرفته است. 

حسنلو ادامه داد: در حوزه اسباب بازی جریان تولیدی خوبی در کشور شکل گرفته است، اما به دلیل نقل و انتقالات مالی آمار شفافی در این زمینه وجود ندارد. انمیشن پسر دلفینی در بازار روسیه و ترکیه نزیک به ۲ میلیون دلار فروش داشته است که اینها اعداد قابل توجهی هستند. 

دبیر ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به صادرات اسباب بازی افزود: در حوزه اسباب بازی ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار صادرات در سال انجام می‌گیرد که این عدد در اقتصاد اسباب بازی بسیار کم است ولی ظرفیت کشور بیشتر است. 

وی با اشاره به نقص در زیرساخت حوزه بازی‌های رایانه‌ای گفت: در حوزه گیم نیز صادرات خوبی داشتیم، اما مسئله اصلی این است که در حوزه صنایع خلاق هنوز زیر ساخت کافی برای جهش وجود ندارد. ما وقتی می‌توانیم از صادرات صحبت کنیم که زیر ساخت تولید در کشور به خوبی فراهم شده باشد و شرکت‌ها سرریز تولیدات را صادر کنند تا بتوانند در ادامه برای کشور ارز آوری داشته باشند. 

حسنلو در آخر صادرات را یکی از زنجیره‌های مهم صنایع خلاق دانست و گفت: در حوزه صنایع خلاق سرمایه گذاری جدی حاکمیتی نداشتیم، این مسیر در حال شکل گیری است. هدف جدی ما در این حوزه صادرات است، زیرا اقتضای صنایع خلق همین است و بدون صادرات زنجیره این صنعت کامل نمی‌شود؛ صادرات باید در اولویت باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی