Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: استان قزوین رتبه هشتم کشوری در بحث تکرار پایه را دارد و بیشترین آمار مردودی‌ها مربوط به روستاها است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۲۲۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: پروانه فعالیت تاکسیرانانی که در کلاس‌های آموزشی شرکت نکنند، تمدید نمی‌شود.

محمدرضا وثوق‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از آموزش حدود هزار تاکسیران قزوینی طی سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: نزدیک به یک‌هزار تاکسیران در سال گذشته در دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان تاکسی شرکت کردند.

وی اضافه کرد: به منظور ارتقای سطح مهارت و دانش تاکسیرانان در سال گذشته ۱۷ دوره آموزشی ویژه رانندگان تاکسی توسط واحد آموزش سازمان تاکسیرانی در سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به محتوای ارائه‌شده در این دوره‌های آموزشی گفت: در این دوره‌های آموزشی مطالب آموزشی سودمندی با موضوعاتی چون قوانین راهنمایی و رانندگی، اخلاق حرفه‌ای، چگونگی رانندگی، مشتری مداری، کسب رزق حلال و موضوع عفاف و حجاب توسط مدرسان دانشگاهی تبیین شد.

وثوق‌نیا ادامه داد: تاکسیرانی حرفه تخصصی است که به همین منظور سازمان تاکسیرانی برگزاری این گونه دوره‌های آموزشی را به طور جدی در دستور کار خود قرار دارد، به طوری که یکی از شرایط تمدید مجوز حضور در دوره‌های آموزشی است و پروانه فعالیت تاکسیرانانی که در این کلاس‌های آموزشی شرکت نکنند، تمدید نخواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: برگزاری این دوره‌های آموزشی در سال جدید یعنی سال ۱۴۰۳ هم به طور متناوب تا پایان سال ادامه خواهد یافت.‌

کد خبر 740001

دیگر خبرها

  • تغییرات آب و هوایی وکاهش دما مهمترین عامل سرمازدگی محصولات کشاورزی
  • آموزش قرآن در مسجد جامع شهر گوگد گلپایگان
  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • کسب رتبه اول پروژه و تحویل کلاس درس سیستان و بلوچستان در کشور
  • ◄ کاهش بیش از ۵۰ درصدی تلفات جاده ای / خواب آلودگی و خستگی، مهمترین عامل تصادفات
  • خیرین سلامت؛ مهمترین عامل تحقّق شعار سال ۱۴۰۳ در حوزه سلامت
  • مروری بر خبر‌های ورزشی هشتم فروردین ماه استان قزوین
  • دایر شدن پایگاه‌های حامی‌یابی به مناسبت شب‌های قدر در زنجان
  • مرسدس جی کلاس ۲۰۲۵ رونمایی شد؛ هیولای آفرود با موتور پرقدرت (+عکس)
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم