Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادنیوز نوشت: بررسی آمار مصرف سبزی تازه توسط خانوار ایرانی در 10 سال گذشته نشان می‌دهد که هر خانواده ایرانی در سال 93 نسبت به سال 84، نزدیک به 5.5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۲۳۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری شاخص‌های بازرسی‌های بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی

جعفر جندقی ئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه اجلاس معاونان بهداشت دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی در بیمارستان قلب تهران، گفت: خوشبختانه امسال در بسیاری از زمینه‌ها و شاخص‌های بهداشتی در حوزه بازرسی‌های بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی شاهد رشد ۲ تا ۲.۵ برابری بودیم.

وی افزود: مقدار مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته که امسال کشف و معدوم سازی و از چرخه مصرف خارج شد نسبت به سال گذشته ۹۲ درصد رشد داشت.رئیس مرکز سلامت محیط و کار ادامه داد: سنجش انجام شده از محیط و مواد غذایی و سطوح با دستگاه‌های پرتابل ۱۵۵ درصد یعنی بیش از ۲.۵ برابر نسبت به سال قبل رشد کرد.

جندقی اظهار کرد: در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ کل بازرسی‌ها شامل بازرسی از مراکز اقامتی، بین راهی، پایانه‌های مسافربری، مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی نسبت به سال ۱۴۰۲ از رشد ۷۸ درصدی برخوردار شد.

وی افزود: بازرسی از مراکز اقامتی ۴۱ درصد و بازرسی از اماکن بین راهی ۳۸ درصد رشد پیدا کرد و تعداد واحد‌های صنفی تعطیل شده به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی امسال ۳۶ درصد افزایش یافت.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: شاخص کنترل کیفی آب و موادغذایی اعم از نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد و کلرسنجی از منابع آب آشامیدنی نیز ۱۰۸ درصد رشد یافت.

وی با بیان این که بازرسان بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ از ۸ صبح تا ۸ شب فعال بوده و بازرسی‌ها متناسب با شرایط هر استان و شهرستان افزایش می‌یافت، خاطرنشان کرد: امسال مدت زمان بازرسی‌ها با توجه به نظر معاون بهداشت هر دانشگاه از ۱۲ ساعت تا ۲۴ ساعت در روز‌های اداری و غیراداری، قابل افزایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • سهم بالای خانوار از هزینه‌های سلامت، مانع تحقق سیاست‌گذاری‌ها
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • رشد ۲.۵ برابری بازرسی های بهداشت محیط
  • افزایش دو برابری شاخص‌های بازرسی‌های بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی
  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران
  • کارگر ایرانی ارزان‌ترین نیروی کار منطقه است