Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:27:27 GMT

اهمیت «فضاى مجازى» همسنگ «انقلاب اسلامى»

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۲۴۳۲۵۱

رهبر انقلاب می فرمایند: «بسیاری از سرمایه های گوناگون بین المللی صرف ایجاد رسانه های اثرگذار می شود، از قبیل ماهواره و اینترنت و موبایل و امثال این ها؛ دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۲۴۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، زهرا سید معلمی، اظهار داشت: هدف از این پویش اطلاع رسانی و آموزش در خصوص اهمیت نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه و سلامت عمومی افراد است. بین سلامت دهان ودندان و سلامت جسمی رابطه مشخصی وجود دارد و برخی از بیماری های دهان و دندان می تواند تاثیراتی در بیماری های دیگر داشته باشند و همینطور برخی بیماری های جسمی نیز می تواند برای دهان ودندان مشکلاتی ایجاد کند.

وی با بیان این که مصرف دخانیات (سیگار، قلیان و سیگار الکترونیکی) از مهم ‌ترین عوامل در ایجاد سرطان دهان بوده و سلامت مغز و قلب با سلامت دهان و دندان در ارتباط است، افزود: بیماری های شدید لثه و دیابت رابطه دو طرفه دارند و هر کدام از آن ها می تواند باعث تشدید بیماری دیگر شود، بنابراین توجه به سلامت دهان و دندان بسیار مهم است. البته خونریزی لثه‌ها در مسواک زدن نباید باعث ترک مسواک زدن شود.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت با بیان این که این پویش در روز اول به عنوان «دهان دریچه سلامت» به ارتباط این بیماری ها می پردازد و توجه مردم را به سلامت دهان و دندان معطوف و متمرکز می کند، ادامه داد: در روز دوم نیز شعار «سلامت دهان و دندان؛ سلامت کودک» را خواهیم داشت.

دکتر سیدمعلمی اضافه کرد: در این روز با حضور در مدارس و آموزش به دانش آموزان و معاینات دهان و دندان بچه ها، افزایش آگاهی نسبت به سلامت دهان و دندان را در مدارس و دانش آموزان انجام می شود تا اگر یک دانش آموز به اقدامات بهداشتی، درمانی نیاز داشت به مراکز جامع سلامت جهت دریافت خدمت معرفی شود.

وی بیان کرد: در روز سوم پویش هدف ما بر اهمیت دادن به سلامت دهان و دندان از دیدگاه نهادهای مردمی و سایر نهادهای دولتی متمرکز خواهد بود. در این روز به تبیین نقش سایر نهادها و افراد در بحث سلامت دهان ودندان پرداخته می شود که چه کمک هایی می توانند در این زمینه ایفا کنند. در کل هدف پویش سلامت دهان و دندان، آگاهی بخشی و حساس سازی مردم، جامعه و مسئولان در رابطه با اهمیت سلامت دهان و دندان است.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت در پایان با بیان این که خدمات اساسی و مهم دندانپزشکی در مراکز بهداشت برای همگان در دسترس است، گفت: خدمت رایگان دندانپزشکی در مراکز بهداشت در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر به افراد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان از امروز
  • اهمیت این ویتامین برای سلامتی قلب
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • تذکر رهبر انقلاب به اهمیت نگاه ملی در کودکان + فیلم