Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت واردکننده ماشین آلات صنعتی در تهران در راستای تکمیل کادر پرسنلی خود با شرایط زیر می نماید.  عنوان ... نوشته استخدام کارمند فروش در یک شرکت واردکننده ماشین آلات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۲۵۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان

رییس هیات مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های خارجی گفت: ترکمنستان با مرز زمینی مشترک یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتری ایران، می‌تواند سهم مهمی در افزایش حجم صادرات مواد غذایی و محصولات کشاورزی و توسعه بازار داشته باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم حسن مرتجی درباره نمایشگاه بین المللی اکسپو 2024 تهران در ارتباط در با اشاره به سفرمرگن گوردوف رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ترکمنستان به همراه یک هیات بلندپایه تجاری برای بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران اظهار داشت:‌ ایران یک شریک تجاری قابل اتکا و تامین‌کننده نیازهای اساسی ترکمنستان در زمینه صنعت روز کشاورزی، مواد غذایی، تجهیزات و ماشین‌آلات ساخت ایران به همراه فناوری‌های‌ های‌تک و الکترونیک و تکنولوژی روز است.

وی بیان‌داشت: عدم دسترسی ترکمنستان به آب‌های آزاد باعث شده تا مسیر ارتباطی ایران برای ترکمنستان حائز اهمیت شود و در این راستا در سال‌های گذشته افتتاح خط آهن مشهد سرخس- تجن و خط آهن بافق- بندر عباس، اقدامات مهمی در جهت توسعه ارتباطات و تجارت بین ایران و کشورهای آسیای مرکزی به ویژه ترکمنستان بوده است.

استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذاران 103 کشور از ایران‌اکسپو2024

مرتجی ادامه‌داد: علاوه بر این موارد، دو کشور در زمینه مراودات محصولات کشاورزی و غذایی نیز از گذشته تاکنون با هم همکاری داشته اند و ایران سرمایه گذاری‌های متعددی را در بخش‌های متعدد این کشور انجام داده است.

وی تاکید کرد: عضویت دو کشور در سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) نیز عامل دیگری است که می‌تواند در روابط دو کشور تاثیرگذار باشد.

رییس هیات مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های خارجی ادامه‌داد: در سفر اخیر وزیر امور خارجه کشورمان به ترکمنستان (فروردین 1403)، بردی محمدف رئیس جمهور ترکمنستان با اظهار رضایت از سطح عالی تعاملات دوستانه و برادرانه دو کشور، از این همکاری ها به عنوان نمادی از روابط دوستانه در منطقه یاد کرد و با اشاره به تجارب مثبت اجرای طرح‌های زیربنایی توسط شرکت‌های ایرانی در ترکمنستان، درخصوص فراهم کردن زمینه افزایش فعالیت شرکت های ایرانی در کشورش اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران پس از روسیه دومین شریک تجاری ترکمنستان محسوب می شود، خاطرنشان‌کرد: ترکمنستان یکی از مصرف کنندگان مواد غذایی و کشاورزی در میان کشورهای تازه استقلال یافته آسیای مرکزی به شمار می‌رود و ایران به عنوان یکی از همسایگان ترکمنستان و با مرز زمینی مشترک یک‌هزار و 200 کیلومتری، به دلایل جغرافیایی و اقتصادی می‌تواند سهم مهمی در روند افزایش حجم صادرات مواد غذایی و محصولات کشاورزی و توسعه بازار و همکاری‌های دوجانبه داشته باشد.

وی تصریح‌کرد:‌ در این راستا نمایشگاه ایران اگروفود یک رویداد اقتصادی منطقه‌ای دریای خزر و موجب رونق کسب و کار در بازار کشورهای ساحلی خزر و منطقه و توسعه صادرات کالا و خدمات فعالان اقتصادی و تجار و بازرگانان ایرانی به شمار می رود.
مرتجی گفت: این نمایشگاه بزرگ شهریورماه در عشق‌آباد (پایتخت ترکمنستان) برگزار می‌شود که می‌تواند به توسعه روابط تجاری بین دو کشور کمک کند.

وی اظهار داشت: ترکمنستانی‌ها برای اعلام حمایت و پشتیبانی نمایشگاه تخصصی ایران اگروفود ترکمنستان به تهران آمدند و برگزاری این نمایشگاه نشان دهنده عزم دو کشور و خواسته مخاطب ترکمنستانی است.

مرتجی گفت": نمایشگاه ایران‌اگروفود ترکمنستان گفت: ششم تا هشتم شهریورماه به میزبانی عشق آباد، پایتخت ترکمنستان برگزار می‌شود و در آن محصولات و تولیدات تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی در زمینه کشاورزی و مواد غذایی، محصولات حلال، تجهیزات و ماشین‌آلات چاپ و بسته بندی در معرض دید قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌ آلات ایران ممکن نیست
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌آلات مکانیزه راه‌آهن ایران ممکن نیست
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند