Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی جزئیات توزیع رایگان تبلت میان دانش‌آموزان کم‌بینا را تشریح و اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال بتوانیم 500 تا 600 دانش آموز نیمه‌بینا را پوشش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۲۷۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از پایگاه علمی دبیرستان دخترانه شاهد خرم آباد گفت: طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسه منتخب استان در حال اجرا است تا دانش آموزان پایه دوازدهم بتوانند در ایام تعطیلات نوروز بدون دغدغه و در محیطی آرام مطالعه کنند.

رضا عزتی افزود: در این طرح با حضور معلمان به مشکلات درسی دانش آموزان نیز پرداخته می‌شود.

وی اظهارداشت: برای ارتقا و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی و همچنین اعتکاف علمی اعتباری در نظر گرفته شده تا دانش آموزان لرستانی همانند پارسال با کسب رتبه‌های خوب در آزمون سراسری بدرخشند.

گفتنی است سال گذشته بعد از تجزیه و تحلیل امتحانات دی ماه با حضور مدیران شهرستان‌ها و مناطق، کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه برای دانش آموزان برگزار شد که نتیجه آن موفقیت دانش آموزان استان در آزمون سراسری بود.

دانش آموزان هم با ابراز رضایت از محیط مدرسه خواستار استمرار طرح اعتکاف علمی در ایام تعطیل به ویژه روز‌های پنج شنبه و جمعه بعد از تعطیلات نوروز شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرائت قرآن با برجسته‌نگار دانش‌بنیان در صداو سیما/افزایش قیمت تبلت نابینایان به ۹۶ میلیون تومان
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • توزیع ۱۹ هزار و ۱۱۳ تن قیر رایگان در لرستان
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • توزیع نان رایگان در سلسله
  • بلیت موزه‌ها برای کدام گروه رایگان است؟
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان