Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر حزب مردم جمهوری خواه گفت، ترکیه از تمام جهات به کشوری تحت نفوذ حزب عدالت و توسعه تبدیل شده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۲۸۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود

سردار حسین سلامی در مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: این شهدا برای دفاع از حریم اسلام و عزت مسلمانان و نجات جهان اسلام از سیاست بردگی مدرن غرب با محوریت آمریکا، هجرت را مقدمه جهاد خود قرار داده و از خانواده خود دست کشیده در جستجوی رضوان الهی، میدان جهاد را برگزیدند و به آنچه در جستجویش بودند نائل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وی ادامه داد: جهاد در راه آزادی مسلمانی که تحت سیطره طاغوت قرار دارند، برای ما پاسداران انقلاب اسلامی جذاب‌ترین و زیباترین مسئولیت و ماموریت است.

سردار سلامی افزود: مرز‌هایی که کشور‌های اسلامی را از هم جدا می‌کند و به آنها هویت سیاسی مستقل می‌دهد، هرگز سیاست اساسی استعمار را از هم تجزیه نمی‌کند. استکبار با محوریت آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند و مسلمانان را در یک هویت یکپارچه و پیوسته می‌بیند و دنبال سیطره کامل بر جهان اسلام است.

استکبار خواهان تسلط بر ایران، عراق، سوریه لبنان یمن و سایر بلاد اسلامی است و می‌خواهد اسلام را از آنها بگیرد و ثروت آنها را به یغما ببرد. ما همه مسلمانان سوار یک کشتی هستیم. اگر دشمن به یک سرزمین اسلامی رخنه کند، سعی می‌کند به سایر نقاط هم رخنه کند. همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود. این منطق ماست که در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم و سطح نبرد را گسترده می‌کنیم تا با دشمن مقابله کنیم و تجزیه شود.

وی ادامه داد: چهره واقعی تمدن غرب را در غره ببینید. رسالت نیروی قدس سپاه این است که راه نفوذ دشمن را در سرزمین‌های اسلامی را ببندد. ما این کار را انجام می‌دهیم تا هم از امنیت خود دفاع کنیم و هم از امنیت کشور‌های اسلامی. ما نمی‌توانیم زیر ستم و بردگی غربزدگی کنیم.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: طوفان الاقصی شکست کامل برای رژیم صهیونیستی بود. این عملیات این رژیم را تا مرز مرگ مغزی پیش برد. وعده صادق ضربه‌ای بر ادعای بازدارندگی این رژیم بود. رژیم صهیونیستی، آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی دولت‌های عرب در مقابل هجوم محدود و بدون غافلگیری ما شکست خوردند و نشان داد غزه تنها نیست.

وی با بیان اینکه این عملیات‌ها نشان داد که به پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم، تصریح کرد: جغرافیای سیاسی آمریکا در جهان کوچک شده و به لحاظ اخلاقی ورشکسته شده است. قدرت آمریکا هم فرسوده و پوسیده شده است. آمریکا نمادی است از اینکه تمدن غرب در حال غروب است، ولی عصر طلایی تمدن اسلام تحت تاثیر انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های رهبر معظم انقلاب در حال آغاز است.

وی در پایان گفت: امروز امت ما سرافراز است و آرزوهایش در حال تحقق است. ملت ما پای آرمان‌های شهدا ایستاده است. ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم.


دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی و بستری متصل به تولد در استان همدان
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • توس ۳؛ سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • توضیح آهنگران درباره ادعایش از نفوذ سرویس‌های جاسوسی بین بعضی هیئت‌ها و مداح‌ها + فیلم
  • ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست