Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهردار منطقه چهار گفت: پروژه عظيم ميدان آذربايجان، مهم‌ ترين اقدام عمراني کلان‌شهر تبريز بوده و توسط شهرداري منطقه چهار اجرا مي‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۲۸۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: مطالعات فاز یک تقاطع غیرهمسطح میدان شهید زین‌الدین انجام شد.

لیلی نیک خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تصویب مطالعات فاز یک میدان شهید زین‌الدین اظهار کرد: برای این پروژه مطالعات خردنگر و کلان‌نگر توسط مشاور انجام و هشت گزینه طراحی شد.

وی افزود: در جلسات کارشناسی گزینه هشتم به عنوان گزینه برتر که این میدان را به صورت تقاطع سه‌سطحه تصویر کرده بود، مورد توافق قرار گرفت.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به اینکه مطالعات فاز دوم سیویل در حال انجام است، خاطرنشان کرد: احجام این پروژه پس از تصویب در شورای تصویب طرح‌ها در جریان مطالعات فاز دوم تعیین تکلیف می‌شود.

نیک خلق احمدی با اشاره به لزوم تصمیم‌گیری درباره دهانه پل و نوع سازه اضافه کرد: گزینه برتر بلوار شهید عابدی به صورت روگذر طراحی شده است.

وی تاکید کرد: در طراحی فاز دوم مشخص می‌شود که همسطح به صورت میدان باشد یا یک تقاطع چراغ‌دار در این محدوده طراحی شود که این موضوع در انتخاب نوع سازه اثرگذار است.

کد خبر 751160

دیگر خبرها

  • میدان شهید زین‌الدین قم سه‌سطحه می‌شود
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح