Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قلعه گنج گفت: در سال های قبل بدعت بسیار بدی مثل تعیین مهریه های سنگین در شهرستان قلعه گنج رواج پیدا کرده بود که خوشبختانه این بدعت کم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۳۰۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!

به گزارش ورزش سه، در روزهای اخیر اخباری در خصوص انتقال احتمال انتقال مهدی لیموچی به یکی از دو تیم بزرگ پایتخت منتشر شد که این موضوع واکنش باشگاه آلومینیوم و مجتبی حسینی را در پی داشت و سرمربی تیم اراکی از رسانه‌ها درخواست کرد این بازیکن را تحت فشار قرار ندهند.

مهدی لیموچی هم در گفتگویی در این باره گفت: طبق صحبتی که آقای حسینی کردند، تمام تمرکز من روی تیمم است. من واقعا از صمیم قلب تیمم و مردم شهر اراک را دوست دارم و فقط تمرکزم روی تیمم است.‌ دوست ندارم حاشیه‌ای برایم درست شود. در پایان فصل باشگاه هر تصمیمی بگیرد، تابع آن هستم.

او در پاسخ به اینکه آیا تایید می‌کند که در کنار زمین با او مذاکره کرده بودند، گفت: اگر صحبتی شده باشد، با باشگاه بوده است. من واقعا تیمم را دوست دارم و نمی‌خواهم حاشیه‌ای برایم درست شود. الان وقت این صحبت‌ها نیست.

ستاره آلومینیوم درباره مدت زمان قرارداد خود با این باشگاه توضیح داد: من فصل بعد هم قرارداد دارم.

لیموچی که توسط امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، عنوان کرد: جا دارد از آقای قلعه‌نویی تشکر کنم که به جوان‌ها اعتماد کردند و جوانگرایی را در تیم ملی جا میندازند و این نسل را کم کم در تیم ملی جا میندازند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم که باز هم دعوت شوم و بتوانم برای تیم ملی کشورم مثمرثمر باشم. آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

دیگر خبرها

  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • (تصاویر) قلعه‌ای در ایران قدیمی‌ترین بانک جهان است
  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • بهسازی نهرهای کشاورزی روستای آق قلعه به همت اهالی