Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان ازمقاوم سازی و نوسازی 48 هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۳۱۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مقاوم‌سازی ۱۰۰۰ کلاس درس در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی ظهر چهارشنبه در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: در این استان یک هزار و ۸۰۰ فضای آموزشی در قالب ۱۰ هزار کلاس دست در دست بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه برخی از این مدارس نیاز به مقاوم‌سازی دارد تصریح کرد: یک هزار کلاس درس یا ۱۰۰ باب مدرسه نیاز به استانداردسازی دارد تا وضعیت موجود سر و سامان یابد.

مدیرکل نوسازی مداری چهارمحال و بختیاری افزود: ۱۹ مدرسه کانکسی در این استان وجود دارد که در قالب طرح شهید پناهی ۱۰ مدرسه ایمن‌سازی شده است و بقیه در دستور کار قرار دارد.

کریمی ادامه داد: در طرح شهید عجمیان شاداب‌سازی حدود ۳۵۰ مدرسه انجام شد.

وی اضافه کرد: در جشنواره قبل ۶۴۰ میلیارد ریال تعهد خیرین اعم از مسئولیت اجتماعی و حقیقی بود، که ۷۸ درصد آن محقق شد.

مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: در منظریه قدیم شهرکرد ۱۶ مدرسه و در منظریه جدید بر اساس جمعیتی که ساکن خواهد شد نیاز به مدارس جدید است.

کریمی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۶۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مدارس جدید، ۴۲ میلیارد تومان برای ایزوگام و آسفالت و ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات شد افزود: ۶۶ پروژه آموزشی ورزشی با مساحت ۲۹ هزار و ۲۰۰ متر مربع تحویل داده شده است.

کریمی از وجود ۸۲ پروژه خیری نیمه تمام در استان خبر داد و بیان داشت: ۱۰۰ باب پروژه با ۳ هزار و ۶۰۰ کلاس درس در دست اجرا داریم و ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در آینده استانداردسازی خواهد شد.

کد خبر 6100127

دیگر خبرها

  • لزوم مقاوم‌سازی ۱۰۰۰ کلاس درس در چهارمحال و بختیاری
  • مقاوم‌سازی ارزی؛ طرحی که به سه واقعیت بازار توجه می‌کند
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل