Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز ـ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: خانواده هایی که معلول دارند حداقل ۶ تا ۱۸ میلیون تومان بلاعوض و ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان تسهیلات بانکی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۳۱۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲ هزار و ۱۸۰ زمین رایگان در شهر‌های جنوبی کشور به خانواده‌های مشمول

طبق قانون جوانی جمعیت باید برای تمامی متقاضیانی که از سال ۱۴۰۰ فرزند سوم آنها به دنیا آمده اند مشمول دریافت زمین به صورت رایگان می‌شوند که در حال حاضر روند اختصاص زمین به خانواده‌ها در بسیاری از شهر‌ها با سرعت خوبی در حال انجام است و تا به امروز بسیاری از شهر‌ها در این زمینه همکاری خوبی داشته و دستگاه‌ها اراضی مازاد خود را در اختیار  وزارت راه و شهرسازی برای اختصاص زمین قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،  مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در آخرین اظهار نظر‌های خود در خصوص اختصاص زمین گفته بود: یکی از دستگاه‌هایی که مسئولیت تامین زمین در طرح جوانی جمعیت را بر عهده دارد وزارت راه وشهرسازی است که تا به امروز سعی کرده ایم با تامین زیرساخت ها، این اراضی را در اختیار خانواده‌های جوانی جمعیت  قرار دهیم تا اقدام به ساخت کنند.

به گفته وی تا به امروز  به بیش از ۳۵ هزار خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت، زمین تقدیم شده و حتی در برخی زمین‌ها عملیات ساخت مسکن آغاز شده است.

او می‌گوید: از ۱۴ بهمن تا سوم اسفند به ۱۵ هزار مشمول دیگر طرح جوانی جمعیت نیز در قالب پویش خانواده مهدوی زمین تعلق خواهد گرفت که در مجموع تعداد اراضی اختصاص یافته به  ۵۰ هزار خانواده دارای بیش از سه فرزند می‌رسد.

اما اخیرا هم ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده است که براساس قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده تاکنون برای ۵۷۷ خانواده در بنادر جنوبی کشور  زمین رایگان تامین شده  و تا به امروز برای  ۲ هزار و ۱۸۷ متقاضی زمین رایگان تخصیص داده شده است.

مالکی با اشاره به اینکه تعداد ثبت‌نام‌های انجام شده در شهر‌های کوچک جنوبی از جمله دیر برای طرح نهضت ملی مسکن دو بیش از ۷ هزار نفر بوده است، اعلام کرد: از این تعداد یک هزار و ۵۶۰ نفر واجد ۴ شرط لازم بوده اند و تاکنون ۲۴۱ متقاضی تایید نهایی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پایان با تاکید بر اینکه بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ پروژه آماده سازی برای طرح نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است، تصریح کرد: اجرای چنین پروژه عظیمی تاکنون در کشور بی‌سابقه بوده و برای انجام آن نیاز به یک عزم همگانی و مشارکت جمعی وجود دارد.

براساس این گزارش اختصاص زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند باید دارای شرایطی باشد و اگر خانواده‌ها این شرایط را نداشته باشند مشمول دریافت اراضی رایگان نخواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • اختصاص بیش از ۲ هزار و ۱۸۰ زمین رایگان در شهر‌های جنوبی کشور به خانواده‌های مشمول
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • فقر مطلق کمرنگ شد