Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@22:52:37 GMT

حاج منصور ارضی

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۳۱۷۲۸۶

آرشیو کامل مداحی های 10 سال اخیر حاج منصور ارضی را با بالاترین کیفیت دانلود کنید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۳۱۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توییتر رسمی باشگاه دورتموند به بازی مقابل رئال مادرید؛ هی، جود / عکس

توییتر باشگاه دورتموند به استقبال بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی رفت.

طرفداری | دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی بین رئال مادرید و دورتموند برگزار خواهد شد.

با برد دراماتیک رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ و همچنین دورتموند برابر پاری سن ژرمن، حال شاهد یک جدال دیگر آلمانی-اسپانیایی در ومبلی خواهیم بود. این دیدار اما برای یک بازیکن از اهمیت خاصی برخوردار است؛ جود بلینگام. ستاره انگلیسی این فصل رئال مادرید که در افتخارات لوس بلانکوس چهره تاثیرگذاری بوده است، حال در فینال چمپیونزلیگ در روز شنبه ۱۲ خرداد به مصاف تیم سابق‌اش دورتموند می‌رود.

مصاف جود بلینگام با هم‌تیمی‌های سابق‌اش، واکنش دورتموند را در پی داشته و توییتر این باشگاه آلمانی با اشاره به شعار هواداران برای صدا زدن بلینگام و با انتشار تصویری که مارکو رویس بلینگام را در آغوش گرفته نوشته است: هی، جود.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها