Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل روابط عمومی دانشگاه تهران از برگزاری آیین نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روز چهارشنبه 22 مهرماه با حضور رییس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۳۲۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان مدرس اظهار کرد: با هدف استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های والیبالی استان اردبیل جشنواره مینی والیبال استان در اردبیل برگزارشد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور ۱۷ تیم از باشگاه ها و مدارس خصوصی و هیاتهای والیبال شهرستانها به مدت دو روز در سالن شهید آسمانی برگزارمی شود.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: مهمترین هدفی که در برگزاری این نوع جشنواره ها دنبال می کنیم توجه به رده های پایه، کشف استعداد برای آینده والیبال استان، ایجاد رقابت و شورو نشاط در بین باشگاه ها و مدارس خصوصی و همچنین هیات های والیبال شهرستان هاست.

مدرس با اشاره به اینگکه جشنواره های ورزشی تضمین آینده استان اردبیل را در رشته های مختلف ورزشی به دنبال دارد، گفت: در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری جشنواره مینی والیبال در بخش دختران اردبیل نیز خواهیم بود.

وی افزود: ماحصل این استعدادیابی و این جشنواره ها در حال حاضر حضور ملینا غفرانی در تیم ملی نوجوانان، سیدمحمد موسوی در تیم ملی نوجوانان، محمدرضا شیرافکن در تیم ملی جوانان و کیانوش حیدری در لیگ برتر والیبال کشور است.

کد خبر 6095635

دیگر خبرها

  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • همدان تا اوایل هفته آینده خنک است