Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:33:48 GMT

ایران 900 میلیون تن ذخایر شناخته شده گچ دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۳۳۰۴۹۶

عضو اتاق ایران گفت: ایران بیش از 900 میلیون تن ذخائر شناخته شده گچ دارد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۳۳۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان با تنظیم نوبت آبیاری به حفظ ذخایر آب های زیرزمینی کمک کنند

احد وظیفه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار بارش در استان های قزوین، تهران، البرز و خراسان رضوی ۳۰ تا ۴۰ درصد و استان های فارس، کرمان و تا حدودی هرمزگان ۲۰ تا ۳۰ درصد کم بارشی دارند که با بارش های پیش رو انتظار می رود تا حدی کم بارشی جبران شود.

او با بیان اینکه در اغلب مناطق ۱۵ تا ۲۰ درصد کمبود بارش داریم، افزود: بنابر نقشه های هواشناسی شرایط بارندگی در اردیبهشت مناسب است که براین اساس کمبود بارش تا حدی جبران می شود.

وظیفه ادامه داد: بنابر آمار استان تهران ۸۰ میلی متر، قزوین ۱۰۰ میلی متر و خراسان رضوی درصدی کمتر از نرمال بارندگی دارند که براین اساس مدیریت آب برای فصل گرم امری ضروری است. در حوزه غرب و جنوب غرب بارش ها کمتر از نرمال است که با بارندگی های اخیر و پیش رو، وضعیت بهتر شد.

رئیس مرکز خشکسالی افزود: طی ۲ هفته آینده بارش های مناسبی خواهیم داشت که براین اساس به کشاورزان توصیه می شود که برای حفظ آب های زیرزمینی، نوبت آبیاری را برمبنای بارندگی ها به گونه ای تنظیم کنند که کمترین بهره برداری را از ذخایر سفره های زیرزمینی داشته باشند.

او گفت: کشاورزان هرمنطقه بسته به گیاه و مرحله رشد گیاه باید توصیه های تخصصی در آن منطقه را توجه کنند، اما در اغلب مناطق درختان میوه و محصولات غلات در مرحله گل دهی، رشد دانه و تشکیل میوه هستند که براین اساس کشاورزان باید توصیه ها را جدی بگیرند و همواره برای بهبود محصول و استفاده از دانش روز از نظر کارشناسان هواشناسی استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • کشاورزان با تنظیم نوبت آبیاری به حفظ ذخایر آب های زیرزمینی کمک کنند
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد
  • تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی