Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دهوند»
2024-04-16@09:23:17 GMT

استخدام تحلیلگر سیستم پنج شنبه ۱۶ مهر ۹۴

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۳۳۳۵۳۲

آگهی های استخدام تحلیلگر سیستم کارجویان عزیز، مرکز خدمات استخدامی دهوند به منظور دسترسی هر چه بهتر شما به آگهی های استخدامی مرتبط با شما ، این صفحه را طراحی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دهوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت dehvand.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دهوند» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۳۳۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش احتمالی بازار نفت به تنش‌های شب گذشته

به گزارش تابناک، زیاد داوود، یکی از تحلیلگر بلومبرگ، امروز در یادداشتی با اشاره به تنش‌های شب گذشته اظهار کرد: اقدام ایران به خودی خود، نباید بازارها را حرکت دهد. اما اگر باعث واکنش متقابل اسرائیل شود، زنگ خطر به صدا در می‌آید. کلید اتفاق بعدی این است که آیا ایالات متحده می تواند واکنش اسرائیل را مهار کند یا خیر؟

وی بیان کرد: پس از تنش دیشب همه نگاه‌ها به فردا (دوشنبه 27 فروردین 1402) و معطوف به بازار نفت خواهد بود که ببینیم با چه قیمتی بازگشایی خواهد شد. چراکه در یکم آوریل وقتی ایران گفت که انتقام حملات اسرائیل را خواهد گرفت نفت برنت به بالای ۹۰ دلار جهش پیدا کرد.

این تحلیلگر در ادامه گفت: نرخ غیر رسمی دلار ایران طی روزهای اخیر جهش پیدا کرد و از طرفی در آنسوی مرزها، شیکل اسرائیل نیز کاهش ارزش داشت. بنابراین اثر تنش‌های اخیر به وضوح در کاهش ارزش واحد پولی هردو کشور مشهود است. با این حال باید تا روز دوشنبه صبر کرد و واکنش واقعی بازار را پس از حمله ایران دید.

افزایش قیمت نفت اجتناب‌ناپذیر است

جیک لوید تحلیلگر کامودیتی از سنگاپور نیز درباره تاثیر تنش‌ دیشب بر بازارنفت گفت: به نظر می‌رسد نفت خام در صف افزایش شدید قرار گیرد، حتی با این که تهران سیگنال می دهد که «موضوع به پایان رسیده است».

وی افزود: اکنون کلید این است که آیا این درگیری منجر به اختلال واقعی جریان نفت خام می شود یا خیر. اگر وقفه ای در حمل و نقل از طریق خطوط لوله یا سفر نفتکش‌ها به فراتر از آب‌های دریای سرخ مورد تهدید حوثی‌ها ایجاد شود، هر گونه افزایش اولیه در نفت خام می تواند ادامه یابد. اما در غیر این صورت، قیمت‌ها باید تثبیت شود زیرا نفت همچنان به کاربران منطقه‌ای می‌رسند که حدود یک سوم عرضه جهانی را به خود اختصاص می‌دهند.

دیگر خبرها

  • اظهارات تحلیلگر اسرائیلی به مذاق مجری اینترنشنال خوش نیامد
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • اشتغال؛ رکورددار جستجوهای «هنری» در دیوار
  • همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند
  • ثبت‌نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید آغاز شد
  • واکنش احتمالی بازار نفت به تنش‌های شب گذشته
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی
  • نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزگاری خرداد اعلام می‌شود
  • خبر جدید از نتایج آزمون استخدامی معلمان/ اعلام اولین روز فراخوان برای ارزیابی تکمیلی