Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال نقره مسابقات جودو ارتش‌های جهان گفت: برای حضور و کسب مدال در این مسابقات انگیزه های زیادی داشتم که خود را به مربیان تیم ملی اثبات کنم..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۳۴۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری های کنایه آمیز مدال آور جهانی کشتی!

به گزارش "ورزش سه"، شاید یک سال قبل خیلی از کارشناسان کشتی مجتبی گلیج را به عنوان گزینه اصلی وزن 97 کیلوگرم برای گرفتن سهمیه و حضور در المپیک معرفی می کردند. این کشتی گیر مازندرانی که در دو سال اخیر کشتی های خوبی در مسابقات جهانی گرفت و یک مدال برنز هم کسب کرد، به خاطر یک مصدومیت بدموقع از چرخه انتخابی تیم ملی حذف شد.
او بعد از شکست در ثانیه های پایانی به سعداله یف در مسابقات جهانی از دور رقابت ها کنار رفت و سپس در بازی های آسیایی هم نقره گرفت. گلیج که قبل از مسابقات کشوری اعلام کرده بود که همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند، با نظر کادر پزشکی فدراسیون به حضور در مسابقات کشوری به عنوان مرحله اول انتخابی تیم ملی اجبار شد. 
گلیج در همان دور نخست به خاطر مصدومیت تشک را ترک کرد و امیدوار بود کادرفنی به او فرصت جدیدی بدهد، اما با وجود حضور در یک دوره اردوی تیم ملی فرصتی به او نرسید. البته در این میان درخشش امیرعلی آذرپیرا در کرواسی و سپس کسب سهمیه توسط این کشتی گیر در قرقیزستان دست کادرفنی را برای انتخاب های دیگر بست. 

بعد از قطعی شدن حضور امیرعلی آذرپیرا در المپیک در وزن 97 کیلوگرم، مجتبی گلیج در یک استوری به کادرفنی و فدراسیون کنایه زد و تعریف و تمجید از خودش را نوشدارو بعد از مرگ سهراب توصیف کرد. 
همچنین در استوری بعدی گلیج با انتشار تصویری از پژمان درستکار، سرمربی سابق تیم ملی نوشت: "هیچ کس مثل او عدالت را برقرار نکرد". 
این استوری به نظر انتقادی غیرمستقیم به محسن کاوه، سرمربی فعلی تیم ملی به حساب می آمد.

دیگر خبرها

  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • مُهمدی: برای بردن حریف ازبک به خودم اطمینان داشتم
  • برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • استوری های کنایه آمیز مدال آور جهانی کشتی!
  • ورزشکاران زنجانی ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کردند