Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@23:06:48 GMT

مردی که از هشت اردوگاه مرگ نازیها جان به در برد!

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۳۵۲۸۳۶

مردی که از هشت اردوگاه مرگ نازیها جان به در برد! - دبلیو خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۳۵۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است گفت: اردوگاه تربیتی مناسب نسل جوان و نوجوان در همدان راه اندازی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی امسال که با حضور قاسمی فرزاد استاندار همدان، حاجی بابائی نماینده مردم در مجلس و جمعی از اعضای شورا و مسئولان استان برگزار شد اظهار داشت: خروجی این جلسات باید منجر به رفع مشکلات مردم شود.

وی با ابراز اینکه زیر ساخت‌های تربیتی در استان ضعیف است گفت: نیازمند راه اندازی اردوگاه تربیتی مناسب نسل جوان و نوجوان هستیم چرا که مراکزی که امروز به اسم اردوگاه‌های تربیتی از آن یاد می‌شود، تنها کاربرد تفریحی دارند و تربیت محور نیستند.

وی بیان کرد: از سال 98 در باره ایجاد اردوگاه‌های فرهنگی برای نسل نوجوان تاکید می شود اما تاکنون اقدامی در این خصوص نشده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ایجاد اردوگاه تربیتی در همدان هم در سند فرهنگی به آن تأکید شده و هم در مصوبات سال گذشته آمده است عنوان کرد: ظرفیت‌هایی که امروز در اختیار نهادها و ادارات مختلف قرار دارد، همه متعلق به مردم و جوانان این شهر است و هیچ کس مالک آن نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود کاربری اردوگاه‌ها در اختیار رشد و تعالی فرهنگ شهرها باشد افزود: یکی از مراکز بهزیستی در محدوده عباس‌آباد سالیان سال متروکه بود که سال گذشته با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی این ظرفیت شناسایی شد. در این جلسه مصوب شود، این اردوگاه اگر به مزایده گذاشته شود، زیر نظر بهزیستی و در اختیار توانیابان و نسل جوان قرار گیرد. این مرکز باید به اردوگاه تربیتی برای استفاده جوانان تبدیل شود نه صرفا باغ تفریحی باشد.

آیت الله شعبانی موثقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: وجود خوابگاه دانشجویی از مطالبات اصلی دانشجویان دانشگاه زینب کبری(س) است که باید فکر جدی برای آن شود.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه منطقه خضر در همدان محلی است که جمعیت فراوان دارد اما مرکزیت فرهنگی ندارد گفت: امامزاده خضر(ع) و مزار مطهر شهید گمنام در منطقه کوی خضر دارای ظرفیت فرهنگی خوبی برای مردم منطقه است که باید زیر ساخت‌های لازم برای آن فراهم شود که در این راستا از میراث‌فرهنگی، اوقاف و شهرداری انتظار همکاری داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گوشت چروکیده ؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید! (+عکس)
  • زیرساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • داستان مردی با آرزوهای بزرگ و پشتوانه‌ای که دلگرمش کرد