Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رهنمای رودپشتی در شورای تخصصی برنامه ریزی و مدیران برنامه و بودجه استان ها از راه اندازی سامانه کنترل بودجه واحدها از سال 95 خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۳۸۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی در ایلام

                                                                   

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی در استان اظهار داشت: طرح‌های خوبی در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در استان در حال انجام است که نیازمند حمایت و همکاری دستگاه‌های اجرایی است. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در استان نیازمند تخصیص اعتبارات لازم است افزود: استان ایلام برای ساماندهی فعالیت‌های قرآنی نیازمند یک مجموعه دارالقرآن است که باید در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام شود. 

توسعه جلسات قرآنی خانگی، زمینه سازی برای اجرای طرح ۷۰ هزار حافظ قرآن در استان، شناسایی استعداد‌های قرآنی و طرح آموزی قرآن در مهد‌های کودک از دیگر مباحث مطرح شده در شورای توسعه فرهنگ قرآنی بود که اعضا درباره آنها بحث و تبادل نظر کردند.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • همکاری در تدوین سند توسعه دریامحور دستور کار سال ۱۴۰۳
  • انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • لزوم آینده‌نگری برای رفع مشکل ترافیک اصفهان/تکمیل رینگ چهارم بودجه و حمایت کافی می‌خواهد
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی در ایلام
  • لزوم تدوین برنامه‌ای فراگیر برای معرفی یزد