Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از آغاز عملیات ساخت ورودی جدید امامزاده هاجره خاتون(س) بزودی در سنندج خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۴۴۶۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران بقاع متبرکه خلیل‌آباد به ۳ هزار نفر رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل‌آباد با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در سطح بقاع متبرکه شهرستان خلیل‌آباد  گفت: باتوجه‌به اینکه امسال بهار طبیعت با بهار قرآن و ماه مهمانی خدا هم‌زمان شده است، برنامه‌های طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی به‌صورت هم‌زمان در بقاع متبرکه شهرستان در حال اجرا است.

وحید نادری با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ بیش از ۳ هزار زائر و مسافر نوروزی به بقاع متبرکه شهرستان عزیمت و از خدمات آن استفاده داشته‌اند، افزود: شهرستان خلیل‌آباد ۴ بقاع متبرکه اعم از امامزاده سید قاسم علیه‌السلام روستای ارغا، امامزاده سید حسن علیه‌السلام روستای میرآباد، امامزاده هادی علیه‌السلام روستای شوراب و امامزاده بی‌بی حور و بی‌بی نور روستای جابوز است.

وی گفت: در این بقاع متبرکه برنامه‌هایی همچون فضاسازی محیطی، مراسم تحویل سال نو، اقامه نماز جماعت، برپایی خیمه‌های معرفت، جزء خوانی قرآن کریم و... در راستای طرح آرامش بهاری انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل‌آباد با بیان اینکه حضور قاریان برجسته شهرستان و برگزاری محافل قرآنی و برپایی سفره‌های ساده افطاری نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود افزود: مراسم شب‌های قدر نیز در بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان پیش‌بینی شده است.

نادری گفت: برنامه اسکان زائران در بقاع متبرکه تا ۱۳ فروردین‌ماه ادامه دارد و بقاع متبرکه، پذیرای زائران هستند.

دیگر خبرها

  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • میهمان سفره افطاری ساده در ساوه
  • درخشش آستان سید محمد مراغه در طرح آرامش بهاری
  • درخشش آستان سید محمد (ع) مراغه در طرح آرامش بهاری
  • بیش از ۳۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید کردند
  • زائران بقاع متبرکه خلیل‌آباد به ۳ هزار نفر رسید
  • جشن تکریم ۴۰۰ روزه اولی‌ در باغ خاتون مشهد
  • جشن تکریم ۴۰۰ روزه اولی‌ در باغ خاتون مشهد + فیلم
  • محفل انس با قرآن در امامزاده سیده صالحه خاتون روستای ازان
  • نورافشانی بارگاه امامزاده علی صالح در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع)