Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@14:40:24 GMT

آزمایش موشکی ایران خلاف قطعنامه ۲۲۳۱ نبود

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۴۶۱۷۱۰

دبیر شورای عالی امنیت ملی آزمایش موشکی اخیر را خلاف قطعنامه ۲۲۳۱ ندانست و گفت: ایران توان دفاعی و بازدارندگی خود را تحت هیچ گونه تهدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۴۶۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی‌گیری جدید برای عضویت فلسطین در سازمان ملل

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد شورای امنیت روز جمعه درباره درخواست فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل رای گیری خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، الجزیره گزارش داد 15 عضو شورای امنیت روز جمعه برای رأی‌ دادن به پیش‌نویس قطعنامه جدیدی که خواستار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل است تشکیل جلسه خواهد داد.

تصویب این قطعنامه مستلزم آن است که این قطعنامه دست‌کم 9 رأی مثبت به دست آورد و توسط هیچ یک از اعضای دائم شورا وتو نشود.

رسانه‌ها گزارش داده‌اند این قطعنامه از حمایت 13 عضو شورای امنیت برخوردار است اما احتمالاً با وتوی آمریکا مواجه خواهد شد.

شورای امنیت عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رأی می‌گذاردفلسطین بار دیگر به عضویت کامل سازمان ملل در نیامد

اعضای شورای امنیت در رأی‌گیری قبلی خود در پنجشنبه گذشته قادر به اجماع بر سر عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل نبودند. فلسطینی‌ها که از سال 2012 عضو ناظر سازمان ملل متحد هستند اکنون چندین سال است که در تلاش برای عضویت کامل در این نهاد بین‌المللی هستند.

عضویت کامل در سازمان ملل متحد معادل به رسمیت شناخته شدن فلسطین به عنوان یک کشور مستقل خواهد بود.هر گونه درخواست برای عضویت در سازمان ملل بایستی ابتدا در شورای امنیت به تصویب برسد و سپس به تأیید مجمع عمومی برسد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نظر فاضل میبدی در مورد گشت ارشاد با روش قدیمی: خلاف شرع و عقل است
  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • چین و اندونزی خواستار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شدند
  • امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد
  • رأی‌گیری جدید برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • «کشف خودمختار» چیست؟
  • پدر موشکی ایران با کسی شوخی نداشت
  • مدیران کشور در مسوولیت‌ها آزمایش می‌شوند 
  • حقوق بین‌الملل پشتوانه عملیات مقتدرانه «وعده صادق» بود